Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näen itseni rumana, vaikka muut kehuvat kauniiksi?

Vierailija
25.05.2015 |

En ymmärrä, minua jotenkin inhottaa katsoa kuvia itsestäni. Näytän mielestäni kauhean vastenmieliseltä, en osaa oikein edes sanoa mikä naamassani inhottaa. :/ Monet ovat kehuneet minua kauniiksi, mutta minusta minä olen ihan kamalan näköinen. 

Joskus saatan pitää itseäni ihan söpönä, mutta sitten näen jossain todella kauniin naisen ja hänen jälkeen näytän peilissä jotenkin extrarumalta. :D Vähän niinkuin nappaisi etikkaa mansikkasiiderin jälkeen, sama efekti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ymmärtämistä tuossa nyt on? Ehkäpä sinulla on vain huono itsetunto ulkonäkösi suhteen. Tai sitten olet oikeasti "ruma" ja tiedostat sen, mutta ystäväsi kehuvat sinua kauniiksi säälistä.

Vierailija
2/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin. Äiti haukkui mua rumaksi kun olin pieni.
En ollut tumma ja paksuhiuksinen. Vaan valkoinen olmi ja tosi laiha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsää puilta-ilmiö.

Vierailija
4/4 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kuva itsestään voi olla vääristynyt. Esim. minä tunnen oloni _aina_ ylipainoiseksi ja jäätävän läskiksi, vaikka olen hoikka normaalipainoinen.