Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jokainen suomalainen maksaisi 17,5k€, olisi Suomen velat sillä kuitattu

Vierailija
15.04.2015 |

:)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taaperolla ei ole tuollaisia rahoja.

Vierailija
2/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen suomalainen antaisi minulle euron en menisi enää töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:01"]

Mun taaperolla ei ole tuollaisia rahoja.

[/quote]
Luonnollisesti vanhemmat maksavat alle 18-vuotiaan puolesta. :)

Vierailija
4/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?

Vierailija
5/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]

Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?

[/quote]

Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)

Vierailija
6/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti huomenna alkaisi taas uutta velkaa kertyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17,5 tonnia? No joo, onhan mulla just lompakossa tollaset hilut!

Vierailija
8/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuollaisia rahoja. Olisikohan koirallani lainata minulle? Vai koskeeko maksaminen heitäkin? Mitäs, kun koirani on saksanpaimenkoira, onko hän sitten edes suomalainen vai saksalainen? Mitä muuten kissoillenne kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]

Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?

[/quote]

Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)

[/quote]

Eihän tuossa ole kuin kaksi lasta. Liikaa?

Vierailija
10/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suurinpiirtein tuon verran asuntolainaa jäljellä. Maksan sen pois ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]

Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?

[/quote]

Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)

[/quote]

Eihän tuossa ole kuin kaksi lasta. Liikaa?

[/quote]

Kolmehan?

Vierailija
12/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:01"]

Mun taaperolla ei ole tuollaisia rahoja.

[/quote]
Luonnollisesti vanhemmat maksavat alle 18-vuotiaan puolesta. :)
[/quote]

Kiitos. T. Neljän äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Eikös velka kuulu sille, joka on alunperin velan hankkinut...Ainakin meillä taviksilla homma toimiin niin. Minä voin repiä tuon summan - nimittäin laittomasta huumekaupasta. Pitäisi ottaa muukin Suomi mukaan mafiaan niin johan on velat kuitattu. Mistään muualta, paitsi poliitikoiden pussista, en usko taviksen taikovan tuollaisia summia.

Vierailija
14/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]

Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?

[/quote]

Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)
[/quote]

Raha riittää lapsen tekoon = täytyy olla muutama kymmenen tonnia ylimääräistä koko ajan. Aika optimisten näkemys lapsiperheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:11"]Hmmm. Eikös velka kuulu sille, joka on alunperin velan hankkinut...Ainakin meillä taviksilla homma toimiin niin. Minä voin repiä tuon summan - nimittäin laittomasta huumekaupasta. Pitäisi ottaa muukin Suomi mukaan mafiaan niin johan on velat kuitattu. Mistään muualta, paitsi poliitikoiden pussista, en usko taviksen taikovan tuollaisia summia.
[/quote]

Useimmilla poliitikoillakaan ei ole tuollaisia rahoja muuten vain käyttötilillä

Vierailija
16/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti laskettu mutta miten se hyödyttää ketään? Tietysti havainnollistava esimerkki siitä, miten toivottomaan lopputulokseen lisävelan ottaminen johtaa

Vierailija
17/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskukone antoi tulokseksi 8750000 jotain rahaa, eli onko se 87 miljoonaa euroa ?

Vierailija
18/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]

Juu, toki, maksan heti 4x17,5t. Mihin tilinumeroon voi rahat siirtää?

[/quote]

Ei kannata tehdä niin paljoa lapsia jos ei riitä raha. :)

[/quote]

Eihän tuossa ole kuin kaksi lasta. Liikaa?

[/quote]

Kolmehan?

[/quote]

Kaksi. Mukaan on laskettu myös puoliso, joka näin työttömänä ei kauheasti rahaa saa. Joten minun maksettavakseni lankeaisi myös hänen osuutensa.

Vierailija
19/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ottanut sen huomioon, että jos SDP ja keskusta muodostaa seuraavan hallituksen niin Kreikkaan lähetetään kreikka3-paketti eli velka kasvaa huimaa vauhtia koko ajan.

 

www.velkakello.fi

Vierailija
20/35 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:11"]Hmmm. Eikös velka kuulu sille, joka on alunperin velan hankkinut...Ainakin meillä taviksilla homma toimiin niin. Minä voin repiä tuon summan - nimittäin laittomasta huumekaupasta. Pitäisi ottaa muukin Suomi mukaan mafiaan niin johan on velat kuitattu. Mistään muualta, paitsi poliitikoiden pussista, en usko taviksen taikovan tuollaisia summia. [/quote] Useimmilla poliitikoillakaan ei ole tuollaisia rahoja muuten vain käyttötilillä

[/quote]

Ei olekaan. Ne ovat Sveitsiläsessä pankissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän