Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tamppaa lattiaa öisin

Vierailija
05.04.2015 |

Mistä voi olla kyse, jos öisin pitää kävellä parin metrin väliä tamppaustyylillä eli iskemällä kannat lattiaan? Viime yönä en meinannut saada unta klo 1 aikaan tämän äänen takia sitten havahduin klo 4 ja sama tamppaus vaan jatkuu. Olenkohan tulossa hulluksi? Tuo ääni saa minut raivon partaalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niillä lemmenleikit jyskyttää siellä.

Vierailija
2/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä särkee joku paikka esim. selkä pakko pysyä liikkeessä 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIILLÄ ON MONEN TUNNIN PANOSESSIO.

Vierailija
4/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että mitä jyskytät lattiaan yöllä.

Vierailija
5/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää suonta jalasta

Vierailija
6/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisivat hiljaa jos kerrostalossa asuvat, hys hys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään naimista, vaan ihan selkeää kävelyä ympäri pientä aluetta. Yleensäkään ei naidessa kävellä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi