Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tampereen sossu kuhnii
15.04.2015 |
Tampereella käsittelyajat taas yli 7 päivää... Tästä on hemmetti säädetty lakikin, näin vaan viitataan kintaalla. Toimee tulotukea ei ole helppo hakea ja näin vielä kyykytetään lisää. Miksi mua rankaistaan siitä että olen köyhä?!? Ja teille jotka tulee huutamaan "mene töihin"-mantraanne, tukehtukaa pullaanne, lopettakaa oma duuninne ja yrittäkää työllistyä viikossa ja saada eka palkkanne samaan syssyyn.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa