Lue keskustelun säännöt.
ostin huudosta esineen ja postikmaksuksi sovittiin myyjän kanssa 7.10e,
28.03.2006 |
mikä oli ihan oikea määrä sen tuotteen postitukseen, mutta myyjä lähettikin sitten kotiinkuljetuksena, niin pitääkö teidän mielestä minun maksaa siitä kotiinkuljetuksesta myyjälle, vaikka oli sovittu että lähettää tavallisena postipakettina?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla