Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin huudosta esineen ja postikmaksuksi sovittiin myyjän kanssa 7.10e,

Vierailija
28.03.2006 |

mikä oli ihan oikea määrä sen tuotteen postitukseen, mutta myyjä lähettikin sitten kotiinkuljetuksena, niin pitääkö teidän mielestä minun maksaa siitä kotiinkuljetuksesta myyjälle, vaikka oli sovittu että lähettää tavallisena postipakettina?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan