Lue keskustelun säännöt.
selfie paljasti
25.02.2015 |
Mies tulossa kylään. Otin selffiekuvan äsken ja kauhistuin. Kuvasta tuijotti ihan jotain muuta mitä odotin. Olen laittautunut tunnin ja tulos ei ole häävi. Mitä teen. Jätänkö oven avaamatta kun ovikello soi. Mies on mieleinen.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko mies siis paljon paremman näköinen mitä odotit?
No tuskin se mies sun meikistä niin välittää.