Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Antakaa vinkkejä ekaluokkalaisen synttärilahjaan...
28.03.2006 |
Tyttöni sai kutsun luokkakaverinsa synttäreille mikä on tosi kivaa ja hienoa mutta mitä ihmettä viemme lahjaksi. Nämä ovat ekat kutsut joihin tyttöni pääsee ja minulla ei ole aavistustakaan mitä pakettiin voisi laittaa kun emme tunne perhettä emmekä ekaluokkalaisten nykyaikaista lahjontakäytäntöä ;).
Antakaa nyt viisaammat hieman vinkkiä esim lahjan hinnasta jne. Tuttavani lapsi sai eskarikavereiltaan lahjaksi esim Bratz-nukkeja! Siis onko totta, että lahjat ovat nykyään noin kalliita :o ?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa