Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo kaljapullojenteippauspelleily toi vain ilmaista mainosta kaljafirmoille

Vierailija
02.01.2015 |

Viime vuoden puolella on oli monta uutisjuttua isojen kuvien kera kaljatölkkimainoksista yms. jotka tuli vuoden vaihteen jälkeen peittää. Ja nyt taas uutisjuttuja niistä mainoksista, jotka on peitetty... Ei voi taas kuin ihmetellä tätä valtiovallan pelleilyä.

"Jakeluauton kylkeen tehtiin viiltävä kuittaus viinaviranomaisille - ”Ennen tässä oli...”"

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1420175251406.html

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilomainontaa on aina ollut ja tulee aina olemaan. Piilomainonta on myös tehokasta, kuluttaja kokee olevansa älykäs kun bongaa sellaisen. Tavallisia mainoksia tulee joka tuutista eikä valtaosa edes huomaa niitä.
Lainsäädännön muutos oli lottovoitto panimoille, pääsevät itkemään krokotiilinkyyneleitä mediaan vielä pitkään. Ja puoli miljoonaa on pierusaharassa heidän markkinointibudjetissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi