Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihastunut lyhyeen mieheen

Vierailija
04.12.2014 |

4cm mua (178cm) lyhyempi. Se on muuten niin täydellinen!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:58"]

Minä olen 7 cm pidempi kuin mieheni!

[/quote]

Mites teitän homma toimii esim. makkarissa? Eikö se oo vaikeampaa, jos nainen on pidempi?

Vierailija
2/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:17"]

No mutta hän ei kai kuitenkaan ole nimeltään Markku, Yrjö, Urpo, Jorma tai Kalevi, jotka muun muassa ovat av-raadin mielestä elinikäisiä yksinäisyystuomioita miehille.

[/quote]

Jos on superkuuma, niin nimi ei todellakaan miestä pahenna. Jos taas on ulkonäöltään keskiverto, niin nimi voi alentaa arvoa... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on täydellinen ja rakastan häntä yli kaiken. Olen miestäni 10 senttiä pidempi, ja jos joku pitää meitä naurettavan näköisenä parina, se ei ole meidän ongelmamme. Makkarissakaan ei voisi mennä paremmin; ei pituuseroa niissä puuhissa huomaa mitenkään. Raajathan ovat sänkyhommissa pikemminkin tiellä. 

Vierailija
4/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa aina synkannut parhaiten lyhyiden miesten kanssa. En tajua sitä. Kaverini kiusasivatkin minua nuorena, että Lumikki ja seitsemän kääpiötä. Ihania miehiä heistä jokainen. Huumorintajuisia ja veijareita. Tuossa oli useampi vuosi väliä, että oli pidempien miesten kanssa suhdetta, mutta nyt taas on yhden lyhyemmän kanssa flirttiä.

En jaksa miettiä muiden mielipiteitä jos itsestä tuntuu hyvältä.

Vierailija
5/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... ap on valitettavasti yksi niistä 95%:sta naisista jolle miehen pituus on kaikki kaikessa... lyhyempi ei missään nimessä saa olla!

Vierailija
6/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen sillä on? Jos se kompensoisi ja piristäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mäkin Kari Ketosesta tykkään. Sehän on Suomen ainoa lyhyt mies.

Vierailija
8/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa lyhyt! :D Mä oon 162cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171cm mies ja koen tämän loukkaavana. En ole lyhyt, muut on vaan pitkiä.

Vierailija
10/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vain alennu! Mieti nyt vähän miten naurettavalta tulette näyttämään ihmisten silmissä. Älä tee sitä, pyydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:46"]

Ethän vain alennu! Mieti nyt vähän miten naurettavalta tulette näyttämään ihmisten silmissä. Älä tee sitä, pyydän.

[/quote]

Pituusero näin päin on kyllä tyhmännäköistä.

Vierailija
12/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lyhyt toi muka on? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies, hyi yäk.

Vierailija
14/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 168cm ja rakastan koko sydämestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vilkas vai nuhanenä?

Vierailija
16/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 7 cm pidempi kuin mieheni!

Vierailija
17/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku pitkästä ilosta?

Vierailija
18/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 5 cm miestäni pidempi ja onnellinen. Mua ei haittaa jos vaikka näytetäänkin hassulta. Rakastan mun ihanaa miestäni.

Vierailija
19/19 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hän ei kai kuitenkaan ole nimeltään Markku, Yrjö, Urpo, Jorma tai Kalevi, jotka muun muassa ovat av-raadin mielestä elinikäisiä yksinäisyystuomioita miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi