Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kateellinen naisille, jotka voivat töissä näyttää kauniilta

Vierailija
17.04.2025 |

Olisi ihana meikata, käyttää hajuvesiä, pukeutua kauniisti töihin, mutta meikkiä lukuunottamatta, täytyy pukeutua sairaalan työvaatteisiin. Välillä kadehdin teitä muita naisia, kun saatte laittautua ja olla omissa vaatteissa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa töihin lääketehtaaseen. Meikit kielletty, korut kielletty, ja päässä aina joku myssy. Kotiin lähtiessä tosi hemaiseva tukka ksiken muun habituksen lisäksi. 

Vierailija
2/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien ei saisi kovin meikata eikä pitää koruja. Näyttää epäsiistiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vahinko takaisin vapaa-ajallla.

Vierailija
4/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä kauniilta koskaan. Nou hätä siis.

Vierailija
5/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa. Minä en voi käyttää töissä koruja, oman turvallisuuteni vuoksi. Pitkät hiukset pitää olla kiinni. Minulla on jalassa turvakengät. Päällä viiltosuojatut, huomioväreillä stailatut työvaatteet. Vähintäänkin suojalasit (= maailman rumimmat rillit), joskus jopa koko naaman peittävä maski. Kypärä. Hanskat. 

Päivän päätteeksi naama on sellaisen rasva- ja likakerroksen peittämä, että kunnon saippualla pitää se pestä. Että ei tulisi mielen viereenkään laittaa ennen töihin menoa naamaan yhtään mitään, mikä ei ole välttämätöntä ihonhoidon kannalta.

Tykkään työstäni, enkä ole mielestäni ruma edes näissä työvermeissä.

Vapaa-ajalla voin käyttää pitsimekkoja ja korkkareita, tehdä kampauksia, meikata ja muuta ylinaisellista hömppää. Sekin on kivaa, ja hyvää vastapainoa äijäduunille.

Vierailija
6/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on just ihanaa, kun leikkaussalissa eli töissä ei tarvitse meikata tai hankkia vaatteita. Puhtaus ja apteekin rasva, siinä kauneudenhoito. 

Vierailija
7/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamalaa. Minä en voi käyttää töissä koruja, oman turvallisuuteni vuoksi. Pitkät hiukset pitää olla kiinni. Minulla on jalassa turvakengät. Päällä viiltosuojatut, huomioväreillä stailatut työvaatteet. Vähintäänkin suojalasit (= maailman rumimmat rillit), joskus jopa koko naaman peittävä maski. Kypärä. Hanskat. 

Päivän päätteeksi naama on sellaisen rasva- ja likakerroksen peittämä, että kunnon saippualla pitää se pestä. Että ei tulisi mielen viereenkään laittaa ennen töihin menoa naamaan yhtään mitään, mikä ei ole välttämätöntä ihonhoidon kannalta.

Tykkään työstäni, enkä ole mielestäni ruma edes näissä työvermeissä.

Vapaa-ajalla voin käyttää pitsimekkoja ja korkkareita, tehdä kampauksia, meikata ja muuta ylinaisellista hömppää. Sekin on kivaa, ja hyvää vastapainoa äijäduunille.

Ole ystävällinen äläkä enää koskaan käytä sanaa "äijäduuni". 

Vierailija
8/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄTÄTÄTÄTÄ TÄ TÄ TÄ TÄ 👶🏻💖

Vierailija
9/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, et aamulla riittää hammaspesu, päivävoide ja dödö. Kiva, et ei tarvii miettii mitään sen kummemmin vaan mennä vaan töihin. Ajallisesti säästyy varmaan 1h aamulla. Illalla sit suihku. Työvaatteet myös selkeät.

Vierailija
10/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa, et aamulla riittää hammaspesu, päivävoide ja dödö. Kiva, et ei tarvii miettii mitään sen kummemmin vaan mennä vaan töihin. Ajallisesti säästyy varmaan 1h aamulla. Illalla sit suihku. Työvaatteet myös selkeät.

Yök.

Vierailija
11/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on ihan turhaa. Jos on pätevähkö työssään. Täysin turhaa vaivaa naiselle.

Vierailija
12/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudu vapaalla. 

Minulla ei ole mitään pukukoodia töissä, kunhan en näytä epäsiistiltä tai haise pahalta. Pitää kuitenkin aamuisin herätä tosi aikaisin, joten en meikkaa töihin. Vapaa-ajalla se on mukavampaa, kun ehtii paremmin.

Vierailija
13/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kadehdin niitä, joiden ei tarvitse. Etäpäivät verkkareissa ja palkka juoksee. Parasta.

Vierailija
14/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä silti joka päivä meikkaan ja laitan tukkani. Helmat heiluvat heti kun smurffeista vaihtaa siviiliin. Samalla sujautan sormukset paikoilleen. Muut korut ovat niin pieniä etteivät haittaa.

Vierailija
15/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki on ihan turhaa. Jos on pätevähkö työssään. Täysin turhaa vaivaa naiselle.

Ts. jos ei ole pätevä, sen voi kompensoida meikillä?

Vierailija
16/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
17/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on just ihanaa, kun leikkaussalissa eli töissä ei tarvitse meikata tai hankkia vaatteita. Puhtaus ja apteekin rasva, siinä kauneudenhoito. 

Ilmiannettu

Vierailija
18/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaudu vapaalla. 

Minulla ei ole mitään pukukoodia töissä, kunhan en näytä epäsiistiltä tai haise pahalta. Pitää kuitenkin aamuisin herätä tosi aikaisin, joten en meikkaa töihin. Vapaa-ajalla se on mukavampaa, kun ehtii paremmin.

Ilmiannettu.

Vierailija
19/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin steriilissä ympäristössä varmasti haistaa jos joku on illalla saanut ja tullut paikkoja pesemättä duuniin. Tai jos on hilloviikot niin kyllähän sen haistaa.

Ei siellä haise kuin desifiointi aine.

Minusta on parasta kun on erilliset työvaatteet. Voi olla rennosti ja ei haittaa vaikka lehmän sonnat lentää päälle. Töitten jälkeen suihkun kautta kotivaatteisiin

Vierailija
20/25 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aiemmin sellainen työ ja olihan se kyllä kivaa. Nykyään vietän päivät sairaalan smurffiasuissa ja on siinäkin puolensa. Ajan fillarilla töihin ja voin ajaa miten kovaa vain, kun vaatteet pitää kuitenkin vaihtaa ja suihkukin löytyy pukkarista. Aikaa säästyy, kun ei tarvitse miettiä mitä päälle ja liikuntaa tulee jo siinä työmatkoilla. Vapaa-ajalla voi sitten pukeutua vaikka miten hienosti.