Olen kateellinen naisille, jotka voivat töissä näyttää kauniilta
Olisi ihana meikata, käyttää hajuvesiä, pukeutua kauniisti töihin, mutta meikkiä lukuunottamatta, täytyy pukeutua sairaalan työvaatteisiin. Välillä kadehdin teitä muita naisia, kun saatte laittautua ja olla omissa vaatteissa.
Kommentit (25)
Hoitajien ei saisi kovin meikata eikä pitää koruja. Näyttää epäsiistiltä.
Ota vahinko takaisin vapaa-ajallla.
En näytä kauniilta koskaan. Nou hätä siis.
Ai kamalaa. Minä en voi käyttää töissä koruja, oman turvallisuuteni vuoksi. Pitkät hiukset pitää olla kiinni. Minulla on jalassa turvakengät. Päällä viiltosuojatut, huomioväreillä stailatut työvaatteet. Vähintäänkin suojalasit (= maailman rumimmat rillit), joskus jopa koko naaman peittävä maski. Kypärä. Hanskat.
Päivän päätteeksi naama on sellaisen rasva- ja likakerroksen peittämä, että kunnon saippualla pitää se pestä. Että ei tulisi mielen viereenkään laittaa ennen töihin menoa naamaan yhtään mitään, mikä ei ole välttämätöntä ihonhoidon kannalta.
Tykkään työstäni, enkä ole mielestäni ruma edes näissä työvermeissä.
Vapaa-ajalla voin käyttää pitsimekkoja ja korkkareita, tehdä kampauksia, meikata ja muuta ylinaisellista hömppää. Sekin on kivaa, ja hyvää vastapainoa äijäduunille.
Minusta on just ihanaa, kun leikkaussalissa eli töissä ei tarvitse meikata tai hankkia vaatteita. Puhtaus ja apteekin rasva, siinä kauneudenhoito.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamalaa. Minä en voi käyttää töissä koruja, oman turvallisuuteni vuoksi. Pitkät hiukset pitää olla kiinni. Minulla on jalassa turvakengät. Päällä viiltosuojatut, huomioväreillä stailatut työvaatteet. Vähintäänkin suojalasit (= maailman rumimmat rillit), joskus jopa koko naaman peittävä maski. Kypärä. Hanskat.
Päivän päätteeksi naama on sellaisen rasva- ja likakerroksen peittämä, että kunnon saippualla pitää se pestä. Että ei tulisi mielen viereenkään laittaa ennen töihin menoa naamaan yhtään mitään, mikä ei ole välttämätöntä ihonhoidon kannalta.
Tykkään työstäni, enkä ole mielestäni ruma edes näissä työvermeissä.
Vapaa-ajalla voin käyttää pitsimekkoja ja korkkareita, tehdä kampauksia, meikata ja muuta ylinaisellista hömppää. Sekin on kivaa, ja hyvää vastapainoa äijäduunille.
Ole ystävällinen äläkä enää koskaan käytä sanaa "äijäduuni".
On ihanaa, et aamulla riittää hammaspesu, päivävoide ja dödö. Kiva, et ei tarvii miettii mitään sen kummemmin vaan mennä vaan töihin. Ajallisesti säästyy varmaan 1h aamulla. Illalla sit suihku. Työvaatteet myös selkeät.
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa, et aamulla riittää hammaspesu, päivävoide ja dödö. Kiva, et ei tarvii miettii mitään sen kummemmin vaan mennä vaan töihin. Ajallisesti säästyy varmaan 1h aamulla. Illalla sit suihku. Työvaatteet myös selkeät.
Yök.
Meikki on ihan turhaa. Jos on pätevähkö työssään. Täysin turhaa vaivaa naiselle.
Laittaudu vapaalla.
Minulla ei ole mitään pukukoodia töissä, kunhan en näytä epäsiistiltä tai haise pahalta. Pitää kuitenkin aamuisin herätä tosi aikaisin, joten en meikkaa töihin. Vapaa-ajalla se on mukavampaa, kun ehtii paremmin.
Itse kadehdin niitä, joiden ei tarvitse. Etäpäivät verkkareissa ja palkka juoksee. Parasta.
Kyllä mä silti joka päivä meikkaan ja laitan tukkani. Helmat heiluvat heti kun smurffeista vaihtaa siviiliin. Samalla sujautan sormukset paikoilleen. Muut korut ovat niin pieniä etteivät haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Meikki on ihan turhaa. Jos on pätevähkö työssään. Täysin turhaa vaivaa naiselle.
Ts. jos ei ole pätevä, sen voi kompensoida meikillä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on just ihanaa, kun leikkaussalissa eli töissä ei tarvitse meikata tai hankkia vaatteita. Puhtaus ja apteekin rasva, siinä kauneudenhoito.
Ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Laittaudu vapaalla.
Minulla ei ole mitään pukukoodia töissä, kunhan en näytä epäsiistiltä tai haise pahalta. Pitää kuitenkin aamuisin herätä tosi aikaisin, joten en meikkaa töihin. Vapaa-ajalla se on mukavampaa, kun ehtii paremmin.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin steriilissä ympäristössä varmasti haistaa jos joku on illalla saanut ja tullut paikkoja pesemättä duuniin. Tai jos on hilloviikot niin kyllähän sen haistaa.
Ei siellä haise kuin desifiointi aine.
Minusta on parasta kun on erilliset työvaatteet. Voi olla rennosti ja ei haittaa vaikka lehmän sonnat lentää päälle. Töitten jälkeen suihkun kautta kotivaatteisiin
Minulla oli aiemmin sellainen työ ja olihan se kyllä kivaa. Nykyään vietän päivät sairaalan smurffiasuissa ja on siinäkin puolensa. Ajan fillarilla töihin ja voin ajaa miten kovaa vain, kun vaatteet pitää kuitenkin vaihtaa ja suihkukin löytyy pukkarista. Aikaa säästyy, kun ei tarvitse miettiä mitä päälle ja liikuntaa tulee jo siinä työmatkoilla. Vapaa-ajalla voi sitten pukeutua vaikka miten hienosti.
Tervetuloa töihin lääketehtaaseen. Meikit kielletty, korut kielletty, ja päässä aina joku myssy. Kotiin lähtiessä tosi hemaiseva tukka ksiken muun habituksen lisäksi.