Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA: Pojalle nimeksi Nalex?

Vierailija
31.12.2014 |

Oisko siinä osuva nimi? Ollaan myös mietitty Zalexia, Calexia ja Åalexia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalex on aika nolox

Vierailija
2/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:05"]

Nalex on aika nolox ps. oma nimeni on Gpentti

[/quote]Okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Pika ois kyl parempi. Pidempi versio tietysti Pikachu.

Vierailija
4/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi nalex ole joku lääke syyliin tms?

Vierailija
5/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalex on ihan hyvä. Ei siitä lapsi kärsi. Ootteko muuten huomannut, että menestyneiden ihmisten joukossa on useita joilla on erikoinen nimi (tosin joihin ollaan jo totuttu ja nimi lähtenyt leviämään).

Mutta miksi näitä nimiprovoja pitää tänne kirjoitella? Harvassa on ne vanhemmat jotka antavat lapselle nimen vitsinä. Aivan väärä lähtökohta alkaa miettimään nimeä muiden mielipiteiden perusteella. Nimi ei koskaan miellytä kaikkia. 

Vierailija
6/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nenäsumutteelta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimestä voi tosiaan tulla joku tuote tai yrityksen nimi, tai pilkkanimikin. Sini-Piika, Merita, Urpo... Olisiko parempi vain kutsua lapsia jollain numerosarjalla. Vaikka sotun loppuosalla?

Vierailija
8/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Na' Lex

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten laittaa lapsen nimeksi jo valmiiksi joku kiva brändi jonka nimeä ei muut voi enää käyttää, vaikka Cola, Prada, Nike... Tosin noi bränditkin voi liata maineensa ja skandaloida itsensä jolloin ne saa huonon kaiun.

Vierailija
10/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:04"]

Oisko siinä osuva nimi? Ollaan myös mietitty Zalexia, Calexia ja Åalexia.

[/quote]

Nalex. Juu naloxon tulee mieleen, lääke heroinisteille heroiiniövereihin. Aika pahan nimen ootte keksineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirta olisi hieno, vai onko kuitenkin tytön nimi? Mutta haittako tuo?
Spedra olisi kyllä aika miehekäs.

12/12 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Nalex kuulostaa kynsisienilääkkeeltä... Ku eiks se oo nalox :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä