Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajuuettä ,miksi te köyhät että

Vierailija
05.11.2014 |

käytä hyväksi yhteiskunnan tukia esim. harkinnanvarainen toimeentulotuki

Sossu on ostanut meidän lapsille tietokoneista lähtien kaikki jopa conversit teinille.

Vaikka olen köyhä niin omaa tyhmyyttä jos ei saa suuta auki ja pyydä sitä mitä tää 2014 luku vaattii että lapsesi pärjäävät tässä yhteiskunnassa

T. Köyhä/rikas äiti

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:08"]

käytä hyväksi yhteiskunnan tukia esim. harkinnanvarainen toimeentulotuki

Sossu on ostanut meidän lapsille tietokoneista lähtien kaikki jopa conversit teinille.

Vaikka olen köyhä niin omaa tyhmyyttä jos ei saa suuta auki ja pyydä sitä mitä tää 2014 luku vaattii että lapsesi pärjäävät tässä yhteiskunnassa

T. Köyhä/rikas äiti

[/quote]

Jee, Converset. Nyt nousi elintaso kertarysäyksellä. Suosin kyllä tuota ajatusta, koska jos kaikki perseaukiset kinuisivat enemmän rahaa, jäisi sitä vähemmän mutiaisille annettavaksi.

Vierailija
2/2 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kitkuttaa pienituloisena ja samaan aikaan on jemmassa opiskelurahaa lapsille, niin paha on mennä sossusta mitään hakemaan. Ja sitä en tiedä miten nykyään suhtaudutaan, jos on esim. iso omistusasunto ja siitä isot velat. Saako silloin sossusta vai vaatiiko ne että se kämppä on myytävä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän