Mitä tehdä, kun seksi ei enää kiinnosta?
18 vuotta yhdessä ja on ollut kausia ettei seksiä ole ollut, mutta nyt tullut ihan totaallinen loppu. Mua ei haluta koskaan. Paitsi pienessä hiprakassa mikä musta on outoa. Miksi en halua normaalioloissa? Miksi tarvitsen siihen alkoholia? Olen kuitenkin ihan sinut mieheni kanssa, en häpeile ja olen ihan oma itseni aina miehen kanssa. Juon harvoin alkoholia enkä todellakaan haluaisi seksin takia alkaa juomaan vähintään kerran viikossa. Ärsyttää ja harmittaa todella paljon. Sääliseksiä en voi harrastaa, koska siitä mulle tulee todella vittumainen olo, vaikka kuinka yritän ajatella positiivisesti. Mitä tehdä? Onko toivoa enää jäljellä?
Kommentit (15)
Ennenhän mä sytyinkin, vaikka en alkuun halunnutkaan, en enää. En sitten millään.
Olen kokeillut kaikkia keinoja saadakseni vipinää kehooni ja useasti. Olen myös aina kertonut miehelleni mikä toimii ja mikä ei.
Hmm, fantasiointeja mä en tosiaan ole harrastanut pitkään aikaan. Sitä pitää alkaa tekemään taas.
ap
Pieni määrä alkoholia silloin tällöin on terveellistä. Kuten seksikin.
Olen todennut tämän lukemattomia kertoja aiemminkin ja totean sen nytkin: seksin harrastaminen ei ole mikään kansalaisvelvollisuus.
Seksi on mun mielestä tärkeä osa suhdetta, sen takia olenkin todella huolissani tilanteesta. Miehenikin säälittää ja mietin kuinka kauan jaksaa tälläistä.
Toiset naiset kieltäytyy seksistä, kun heitä särkee päätä, mulla se on aina ollut hyvä lääke siihen. =) Olen siis aina tykännyt seksistä, joten siksi moinen haluttomuus ihmetyttää.
No ehkä mun pitää alkaa kehittelemään fantasioita ja vain juoda usein pari lasillista viiniä ja toivoa, että tilanne paranee ajan kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:22"]Seksi on mun mielestä tärkeä osa suhdetta, sen takia olenkin todella huolissani tilanteesta. Miehenikin säälittää ja mietin kuinka kauan jaksaa tälläistä.
Toiset naiset kieltäytyy seksistä, kun heitä särkee päätä, mulla se on aina ollut hyvä lääke siihen. =) Olen siis aina tykännyt seksistä, joten siksi moinen haluttomuus ihmetyttää.
No ehkä mun pitää alkaa kehittelemään fantasioita ja vain juoda usein pari lasillista viiniä ja toivoa, että tilanne paranee ajan kanssa.
ap
[/quote]
mä en ikinä kieltäydy seksistä päänsäryn takia ELLEI särky johdu mun hartioiden jumituksesta joka vain pahenee seksissä jos joutuu jännittää niskaa, käsiä tms. Enkä ole nykyisen suhteeni aikana kieltäytynyt kuin muutaman kerran ollessani niin väsynyt etteivät silmät pysy auki
minulla on ollut myös joskus pitkiä haluttomuus jaksoja. pienessä hiprakassa kyllä aina onnistuu, mutta ei sitä aina viitti alkaa kaljaa kittaamaan kun miestä alkaa haluttamaan ;-)
välillä se on vaan sellaista äheltämistä muutenkin, kun olen aina ollut vähän hankala saamaan OOta...
tuollainen kiihoitusvoide on auttanut. kun vaikkei sitä välttämättä olisi sellaisella tuulellakaan, niin kun laittaa tuota niin alkaa alapää olemaan eri mieltä ja sitten alkaa mielikin muuttumaan :-)
http://www.eros.fi/tuote/kiihotusvoide-shunga-secret-garden/697309055000/
onhan se välillä vähän väkinäistä sekin, mutta kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:44"]
minulla on ollut myös joskus pitkiä haluttomuus jaksoja. pienessä hiprakassa kyllä aina onnistuu, mutta ei sitä aina viitti alkaa kaljaa kittaamaan kun miestä alkaa haluttamaan ;-)
välillä se on vaan sellaista äheltämistä muutenkin, kun olen aina ollut vähän hankala saamaan OOta...
tuollainen kiihoitusvoide on auttanut. kun vaikkei sitä välttämättä olisi sellaisella tuulellakaan, niin kun laittaa tuota niin alkaa alapää olemaan eri mieltä ja sitten alkaa mielikin muuttumaan :-)
http://www.eros.fi/tuote/kiihotusvoide-shunga-secret-garden/697309055000/
onhan se välillä vähän väkinäistä sekin, mutta kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen
[/quote]
Olet itse tilannut tuolta? On ihan luotettava kauppa?
Minäkään en välitä enää seksistä. En ole nyt parisuhteessa. Se etten halua seksiä on muodostunut minulle esteeksi uuden parisuhteen aloittamiseen. Kukapa mies haluaisi naista, joka ei halua seksiä tai kyllähän heitäkin varmaan on, mutta kovin vähän ja siten mahdollisuudet tavata sopiva mies kutistuvat aivan minimaalisiksi.
Parisuhde olisi kuitenkin tärkeä myös ilman seksiä. Tätä ei ehkä nykyisessä seksintäyteisessä ilmapiirissä tajuta. Jopa lääkärit painottavat seksin olennaisuutta parisuhteessa, mikä vaikuttaa todella oudolta ammattilaisen sanomaksi, kun hänen jos kenen pitäisi nähdä asiat hieman laaja-alaisemmin.
Pitäisi kait perustaa jokin foorumi, jolla seksiä haluamattomat voisivat tavata toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:14"]
Olen todennut tämän lukemattomia kertoja aiemminkin ja totean sen nytkin: seksin harrastaminen ei ole mikään kansalaisvelvollisuus.
[/quote]
Ei ole ei, mutta ei ole myöskään parisuhteessa pysysminen kansalaisvelvollisuus. Jos toisesta välittää ja haluaa pitää suhteen hyvänä, pitää ajatella myös toisen tarpeita. Ei ole pakko hieroa hartioita, ei ole pakkao laittaa teetä, ei ole kansalaisvelvollisuus olla ystävällinen.
Miehille yleensä seksi on erittäin tärkeää. Minä voin olla puolivuotta ilman ja masturboimatta, mutta miehelleni viikko ilman on liikaa. Minusta toisen huomioonottaminen kuuluu suhteeseen, miksi muuten yhdessä oltaisiin?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:51"]
Parisuhde olisi kuitenkin tärkeä myös ilman seksiä. Tätä ei ehkä nykyisessä seksintäyteisessä ilmapiirissä tajuta. Jopa lääkärit painottavat seksin olennaisuutta parisuhteessa, mikä vaikuttaa todella oudolta ammattilaisen sanomaksi, kun hänen jos kenen pitäisi nähdä asiat hieman laaja-alaisemmin.
Pitäisi kait perustaa jokin foorumi, jolla seksiä haluamattomat voisivat tavata toisiaan.
[/quote]
Mikä ystävyydestä ja/tai kämppiksestä tekee parisuhteen? Mielestäni vain seksi on erona.
[/quote]
No ei ole ei, mutta kyllä siinä parisuhde joutuu aika koetukselle. Ja ei se sääliseksi miehenkään (ainakaan minun) mielestä mitään mielekästä ole. Ja kyllä sitä alkaa epäilemään itseään ja parisuhteen tilaa, jos toisella ei ole lainkaan seksuaalisia haluja. Täälläkin on sanottu, että sekin on miehen syy.
[/quote]
Tällaseista se naislääkärikin kirjoitti. Asiaahan käsiteltiin viime viikolla ja paljon tälläkin palstalla. Eli seksiä ei ole pakko harrastaa, mutta ei myöskään kannata ihmetellä jos puoliso vaihtaa maisemaa.
Mäkään en ole kiinnostunut seksistä, tosin en ole koskaan oikein ollutkaan. Annan miehelle, en säälistä, vaan siksi koska hän tykkää seksistä. En saa siitä itselle mitään, toivon että se on ohi nopeasti ja pääsen tekemään kaikkea kivaa, mistä itse tykkään.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:36"]
Mäkään en ole kiinnostunut seksistä, tosin en ole koskaan oikein ollutkaan. Annan miehelle, en säälistä, vaan siksi koska hän tykkää seksistä. En saa siitä itselle mitään, toivon että se on ohi nopeasti ja pääsen tekemään kaikkea kivaa, mistä itse tykkään.
[/quote]
Ja tämä järjestely on miehellesi ok?
Anna itsellesi ja halullesi aikaa syttyä.
Etkö koskaan suostu seksiin jollei itseäsi haluta? Harrastatko itsetyydytystä?
Kokeilepa joku kerta yksin tai miehen kanssa niin, että kuuntelet kroppaasi, tunnustele mikä tuntuu hyvältä. Älä mieti liikaa. Pidentäkää esileikkiä niin että sinulla on aikaa tulla halukkaaksi. Fantasioi.
Älä harrasta seksiä säälin vuokse vaan siksi että alun jälkeen voisit itsekin siitä nauttia.