Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuo ruutu.fi on niin surkea?

Vierailija
04.11.2014 |

Asun ulkomailla, Katsomo ja Yle toimii ihan moitteetta, joskus kovan nettiruuhkan aikana voi muut pätkiä yksi-kaksi kertaa ohjelman aikana. Mutta jos ruutua yrittää katsoa, niin minuutin välein "puskuroidaan" tai "ladataan". Ei vaan jaksa katsoa noita. Olis ihan kiva katsia vaikka Vain Elämää ja jopa ne mainokset menee, mutta kun nekin tökkii. Kandeis ehkä vaihtaa alustaa, Nelonen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo saanut sitä toimimaan lainkaan.

Vierailija
2/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kuulu kohderyhmään suomessa pyörii tosi hyvin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun alkaa puskuroimaan, niin ohjelman joutuu sen jälkeen aloittamaan alusta. Ei auta, vaikka odottaisi koko päivän. Ja joku vielä maksaa siitä. En usko, että on yhtään parempi maksullisella puolella.

Vierailija
4/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:23"]et kuulu kohderyhmään suomessa pyörii tosi hyvin ;)
[/quote]

No ei ainakaan missään missä olen kokeillut..

Vierailija
5/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma, ainoastaan tabletilla pyörittää pätkimättä. Ja monet kaveritkin sanoneet, että pätkii jatkuvasti läppärillä katsottaessa.

Vierailija
6/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut koskaan mitään ongelmaa vaikka en tiedä tietokoneista mitään eli luultavasti vain hyvää säkää :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan kalliisti VPN-tunneliohjelmasta, jossa koneen ip-osoite on Suomessa. Kaikilla muilla kanavilla, myös YLE:n arkistossa koneeni on "Suomessa" ja pääsen ongelmitta katsomaan ohjelmia, vaikka niiden näkyvyys olisi rajoitettu Suomeen. Mutta ruutu.fi vaan puskuroi ja jumii, mikään muu ei.

Vierailija
8/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pyöri ollenkaan, Suomessa.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu on paska. T. Sen asiakaspalvelussa vasten tahtoaan työskennellyt

Vierailija
10/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri eilen pitkästä aikaa ruudussa. Ennen katsoin siellä joitain ohjelmia. Nyt en enää osannut saada mitään ohjelmaa esille. Ohjelmasta kun painoi, niin tuli vain jotain mainosruutuja eikä sitä alkuperäistä ohjelmaa löytynyt enää mistään. En tajunnut miten siellä katsotaan mitään rahalla ta ilman. Totesin sitten, että voinen käyttää ihan vain muita kanavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:21"]

Asun ulkomailla, Katsomo ja Yle toimii ihan moitteetta, joskus kovan nettiruuhkan aikana voi muut pätkiä yksi-kaksi kertaa ohjelman aikana. Mutta jos ruutua yrittää katsoa, niin minuutin välein "puskuroidaan" tai "ladataan". Ei vaan jaksa katsoa noita. Olis ihan kiva katsia vaikka Vain Elämää ja jopa ne mainokset menee, mutta kun nekin tökkii. Kandeis ehkä vaihtaa alustaa, Nelonen.

[/quote]

 

No ne onkin tarkoitettu Suomessa asuville joten ei ongelmaa. Täällä ne toimii ilman ongelmia

Vierailija
12/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:27"]

Meillä sama ongelma, ainoastaan tabletilla pyörittää pätkimättä. Ja monet kaveritkin sanoneet, että pätkii jatkuvasti läppärillä katsottaessa.

[/quote]

 

Paskat ohjelmat ja laitteet teillä. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa minkään videon kanssa. Ongelma on teillä eikä Nelosella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:29"]

Mä maksan kalliisti VPN-tunneliohjelmasta, jossa koneen ip-osoite on Suomessa. Kaikilla muilla kanavilla, myös YLE:n arkistossa koneeni on "Suomessa" ja pääsen ongelmitta katsomaan ohjelmia, vaikka niiden näkyvyys olisi rajoitettu Suomeen. Mutta ruutu.fi vaan puskuroi ja jumii, mikään muu ei.

[/quote]

 

No se ei ole edes tarkoitettu sinulle. Joten mitä valitat?

Vierailija
14/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:36"]

Kävin juuri eilen pitkästä aikaa ruudussa. Ennen katsoin siellä joitain ohjelmia. Nyt en enää osannut saada mitään ohjelmaa esille. Ohjelmasta kun painoi, niin tuli vain jotain mainosruutuja eikä sitä alkuperäistä ohjelmaa löytynyt enää mistään. En tajunnut miten siellä katsotaan mitään rahalla ta ilman. Totesin sitten, että voinen käyttää ihan vain muita kanavia.

[/quote]

 

Mitä sä olet oikein sählännyt? Mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut siellä. Joka päivä sitä käytän. Ongelma on laitteissa, ohjelmissa tai käyttäjissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja vieläkö siellä on se, että mainosten aikana ei saa edes mennä toiselle välilehdelle? Pakkosyöttöä. Ihan naurettavaa. Voihan telkkarissakin vaihtaa kanavaa ihan vapaasti mainoskatkon ajaksi.

Vierailija
16/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:27"]

Meillä sama ongelma, ainoastaan tabletilla pyörittää pätkimättä. Ja monet kaveritkin sanoneet, että pätkii jatkuvasti läppärillä katsottaessa.

[/quote]

 

Paskat ohjelmat ja laitteet teillä. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmaa minkään videon kanssa. Ongelma on teillä eikä Nelosella
[/quote]

Voin vastata, että kyllä se ongelma tuntuu olevan enemmän nelosen päässä kuin käyttäjien. Olen siis tuo, joka on ollut ruudun asiakaspalvelussa töissä. Pääasiassa siis olin sm-liiga lähetysten takia siellä, mutta yleisempää oli, ettei ruutu toimi kuin että se toimisi. Se ei toiminut aina edes siellä toimistolla missä olin töissä. Kiva siinä sit asiakkaille puhelimessa sanoa, että tyhjennä välimuisti ja kokeile jotain muuta selainta kun tielläkään ei toimi koko paska.
Kyllä olen katkera. Elämäni kauhein työ.

Vierailija
17/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:36"]

Kävin juuri eilen pitkästä aikaa ruudussa. Ennen katsoin siellä joitain ohjelmia. Nyt en enää osannut saada mitään ohjelmaa esille. Ohjelmasta kun painoi, niin tuli vain jotain mainosruutuja eikä sitä alkuperäistä ohjelmaa löytynyt enää mistään. En tajunnut miten siellä katsotaan mitään rahalla ta ilman. Totesin sitten, että voinen käyttää ihan vain muita kanavia.

[/quote]

 

Mitä sä olet oikein sählännyt? Mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut siellä. Joka päivä sitä käytän. Ongelma on laitteissa, ohjelmissa tai käyttäjissä. 
[/quote]

Aivan varmasti on ongelma käyttäjässä, en ole mikään bittinikkari. Mutta ihan tavallinen koulutettu ihminen kuitenkin, joka kuvittelee, että tallaiset palvelut on tarkoitettu tavallisten ihmisten käytettäväksi.

Vierailija
18/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:36"] Kävin juuri eilen pitkästä aikaa ruudussa. Ennen katsoin siellä joitain ohjelmia. Nyt en enää osannut saada mitään ohjelmaa esille. Ohjelmasta kun painoi, niin tuli vain jotain mainosruutuja eikä sitä alkuperäistä ohjelmaa löytynyt enää mistään. En tajunnut miten siellä katsotaan mitään rahalla ta ilman. Totesin sitten, että voinen käyttää ihan vain muita kanavia. [/quote]   Mitä sä olet oikein sählännyt? Mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut siellä. Joka päivä sitä käytän. Ongelma on laitteissa, ohjelmissa tai käyttäjissä.  [/quote] Aivan varmasti on ongelma käyttäjässä, en ole mikään bittinikkari. Mutta ihan tavallinen koulutettu ihminen kuitenkin, joka kuvittelee, että tallaiset palvelut on tarkoitettu tavallisten ihmisten käytettäväksi.

[/quote]

 

No itse käytän sitä eri laitteilla jatkuvasti. Nytkin läppärillä jolla on XP ja kone jaksaa just pyörittää videota. Mitään ongelmaa ei ruuti.fi:ssä ole. 

 

Ennen siellä oli ärsyttävä juttu se että mainokset oli pakko katsoa. Mutta ei enää.

Vierailija
19/28 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 15:52"]

Joo, ja vieläkö siellä on se, että mainosten aikana ei saa edes mennä toiselle välilehdelle? Pakkosyöttöä. Ihan naurettavaa. Voihan telkkarissakin vaihtaa kanavaa ihan vapaasti mainoskatkon ajaksi.

[/quote]

 

Ei ole enää

Vierailija
20/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella surkea. Olen katsellut tabletilla Masterchef Australian jaksoja ja niistä puuttuu osia sekä jaksot loppuvat kesken. Mainokset syö joskus jonkun kohdan, mutta pahinta on se, että jaksot loppuvat tylysti ennen aikojaan ja videon minuuttimäärä ei vastaa ilmoitettua. Viimeinen tikki oli se, että ainakin yksi jakso puuttuu kokonaan ja sen tilalla on jo nähty vanhempi jakso. Katselunautinto pilalla. Raivostuttava palvelu.