Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tuo ruutu.fi on niin surkea?

Vierailija
04.11.2014 |

Asun ulkomailla, Katsomo ja Yle toimii ihan moitteetta, joskus kovan nettiruuhkan aikana voi muut pätkiä yksi-kaksi kertaa ohjelman aikana. Mutta jos ruutua yrittää katsoa, niin minuutin välein "puskuroidaan" tai "ladataan". Ei vaan jaksa katsoa noita. Olis ihan kiva katsia vaikka Vain Elämää ja jopa ne mainokset menee, mutta kun nekin tökkii. Kandeis ehkä vaihtaa alustaa, Nelonen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin just äsken tutustua siihen .. eihän siellä edes ole kaikkia ohjelmia?!

Vierailija
22/28 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä kuin huonoja kokemuksia ruudusta ja sen asiakaspalvelusta, joka kerta sieltä neuvotaan että minun laitteistossani olisi vikaa vaikka jokaisessa viestissä olen painottanut että KAIKKI muut suoratoistopalvelut toimivat moitteettomasti (katsomo, areena, viaplay, cmore, netflix, hbo nordic) Mutta ei, kyllähän minun päässäni vika on oltava eikä varmasti tässä paska sovelluksessa. Joka viikko on jotain ongelmaa.. vaikea kuvitella että vuonna 2018 sovellus toimii kuin tämä olisi joku ensimmäinen alpha versio vuodelta 2005... Pitänee vaan alkaa nauhoittamaan ohjelmat ja katsoa sieltä, voipahan mainoksetkin kelata ohi. Onneksi en maksa palvelusta enkä suosittele kenellekään muulle samaa ennenkuin palvelu toimii moitteettomasti ja sarjat voi binge katsoa kerralla eikä mitään "näät ensi viikon jakson jo nyt", mitä hyötyä tuosta on? Jätät yhden viikon katsomatta niin on sama maksatko vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa etten ole ainoa. Mulla ei toimi ollenkaan koneella ja päädyin viime viikolla lähettämään jokseenkin asiattoman palautteen sinne kun siinä oli vielä erikseen mainittu että jos palautteesi koskee maksutonta palvelua emme pysty vastaamaan yhteydenottoosi jolloin mulla kärähti viimeinenkin sulake ja taisin haistatella aika rumasti pitkät koko palvelulle selitettyäni ensin suht asiallisesti mikä on ongelma. 😡

Vierailija
24/28 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Samsungin älytelkkarissa se Ruudun maksuton suoratoistopalvelu, mutta eipä siellä juuri ole mitään katsomista. Eikö siellä ole edes jo tv:n puolella tulleita tv-sarjojen jaksoja, kuten esim. Greyn anatomia (siis silloin, kun sitä tv:stä tulee)? Olisin kerran katsonut yhden GA:n jakson, koska digiboksiin en saanut tallennettua (samaan aikaan oli tallentumassa kahdesta kanavanipusta eikä GA:ta saanut siten tallennettua) ja ajattelin, että nythän voin katsoa sen Ruudusta, mutta en sieltä sitä löytänyt, vaikka käytin haku-toimintoakin. Ei sellaisella suoratoistolla mitään tee. Yle Areena on ainoa tv-kanavien suoratoistopalvelu, joka toimii niin kuin pitääkin. Katsomostakin puuttuu joitakin sellaisia tv-sarjojen jaksoja, joita olisin halunnut katsoa tv-esityksen jälkeen.

Vierailija
25/28 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma alkaa klo se ja se. Kyseiseen kellonaikaan mitään muuta ei tule kuin ilmoitus "Video ei näy vielä. Päivitä näkymä ja yritä pian uudelleen." Mikä sekään ei auta.

Nenänkaivajia töissä?

Vierailija
26/28 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot Katsomoon, JOKA KERTA kun tulee mainokset tilttaa koko katsomo ja joutuu käynnistään ohjelman uudestaan ja kelailla oikeaan kohtaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot kun ei toimi katsomo eikä ruutu. On monet Salkkarit näkemättä ku ei toi pjaska toimi. 😭

Vierailija
28/28 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu tökkii ja lataa edelleen jatkuvasti. Miten yhdellä ja ainoalla suoratoistolla voi olla vuosikausia näin suuria haasteita saada homma toimimaan, kun kaikki muut palvelut toimii, päivittyy ja kehittyy.

Onko kukaan keksinyt mitään ideaa miten pätkimisen saisi loppumaan? Kaikki laitteet ja nettiyhteys on priimaa.