Huuto.netistä kyssäri :)
Ostin lapselle yhden vaatteen. Sain myyjältä viestin, että kiitos huudosta ja jos tahdon vaatteen postitse, voin maksaa sen ko. tilille (ei ollut vakioviesti)
Maksoin tuotteen samana päivänä ja meillä sama pankki, joten maksu näkyy heti.
En ole saanut mitään kuittausta, tuliko maksu tms. Pitäisikö myyjän siis laittaa vielä viestiä, että maksu tullut ja hän lähettää paketin silloin ja silloin/on laittanut paketin postiin?
Mitään ei ole kuulunut. Nyt vähän jännittää, saanko pakettia koskaan :/
Kommentit (6)
Laitoitko itse viestin, että on maksettu?
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:23"]
Laitoitko itse viestin, että on maksettu?
[/quote]
Laitoin :) Myyjällä oli paljon positiivisia palautteita ja yksi nega.
-ap-
Aina ei muista kuitata ja jos heti vie postiin, ei enää jaksa kun tuote voi olla perillä ennen kuittausta ;)
Olen jonkin verran ostanut huutonetistä. Yleensä siellä on asiallista porukkaa. Myyjät varmasti seuraavat tilannetta, jos heidän kohde on sulkeutunut, joten odottele ihan rauhassa. Ostos on helppo maksaa nopeasti verkossa, mutta postilla menee oma aikansa. Siksi ei voi olettaa, että paketti olisi sinulla seuraavana päivänä huudosta. Ajankohdasta riippuen (esim. huuto tehty loppuviikosta) tai sijainnista (kohde lähetetään toiselta puolelta Suomea) voi odottaa, että toimitukseen saattaa mennä viikkokin. Lisäksi myyjällä saattaa olla iso määrä postitettavaa, jotka hän lähettää kerran viikossa.
Toiset laittaa toiset ei. Itse kuittaan aina. Kysy ellei kuulu mitään muutaman päivän päästä. Kunnollisilla myyjillä ei ole negatiivisia palautteita tai niitä on korkeintaan pari, jos positiivisia palautteita on satoja.