Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38 vuotias ja lapseni

Vierailija
06.08.2014 |

Täyttää ensi viikolla 18!

Elämä edessä :) Molemmilla!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläkin opiskelut? Ja aikuisten työpaikan hommaaminen?

T. Kateellinen samanikäinen akateeminen, joka valvoo yöt 1-vuotiaan hamaiden teon kanssa

Vierailija
2/4 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:42"]Äidilläkin opiskelut? Ja aikuisten työpaikan hommaaminen?

T. Kateellinen samanikäinen akateeminen, joka valvoo yöt 1-vuotiaan hamaiden teon kanssa

[/quote]

Jatkan samassa työssä edelleen jossa olen ollut viimeiset 10 vuotta, jatkokoulutus ei olisi pahitteeksi, ei myöskään haastavampi työnkuva. :)

Lapsi opiskelee ja toivottavasti pidemmälle kuin äitinsä :)

Onnea alkaneelle kasvatustaipaleelle, äitiys on hieno asia!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:42"]

Äidilläkin opiskelut? Ja aikuisten työpaikan hommaaminen?

 

T. Kateellinen samanikäinen akateeminen, joka valvoo yöt 1-vuotiaan hamaiden teon kanssa

[/quote]

 

Miksi tällaisia ennakko-oletuksia? Sain lapseni 23-vuotiaana, hän on 18v., kun olen 41v. ja minulla on amk JA yliopistotutkinto. Ja kaksi myöhemmin syntynyttä lasta. 

Vierailija
4/4 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 16:42"]

Äidilläkin opiskelut? Ja aikuisten työpaikan hommaaminen?

 

T. Kateellinen samanikäinen akateeminen, joka valvoo yöt 1-vuotiaan hamaiden teon kanssa

[/quote]

 

Miksi tällaisia ennakko-oletuksia? Sain lapseni 23-vuotiaana, hän on 18v., kun olen 41v. ja minulla on amk JA yliopistotutkinto. Ja kaksi myöhemmin syntynyttä lasta. 

[/quote]

Näinpä, osasin jo odottaa tuollaista kommenttia :) Aina ajatellaan ettei voi opiskella tai tehdä työtä jos on lapsia.

Onnittittelut sinulle tutkinnoistasi, minulla vain ammattikoulututkinto, töitä silläkin saanut. Mutta onhan tässä aikaa vielä opiskella :)

Ap.