Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekemistä 4-vuotiaan kanssa

Vierailija
25.08.2014 |

Hei,

4-vuotias kummityttö on luonamme ja mietin, että mitä kaikkea voisin tehdä hänen kanssaan näin sadepäivänä. Mitä teidän lapset tykkäävät tehdä sisällä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukea kirjaa

Pelata muistipeliä

Leipoa sämpylöitä tai pullaa

Sadekelilläkin voi mennä vähäksi aikaa ulos, kun on kunnon varusteet

uimahalliin

kirjastoon

kattokaa joku lasten leffa

piirtäkää

Vierailija
2/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentakaa maja

Kaiva korkokengät ja rihkamakorut, huivit yms kaapeista ja leikkikää hienoja neitejä.

Meidän tyttö tykkää myös leikkiä kampaajaa, eli laittaa pinnejä, ponnareita yms hiuksiini, kampailee ja harjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä. Jos hän on toiminnallinen niin vedätte hauskan zumbatunnin tai tanssitte. Jos hän tykkää kokkailla niin leivotte. Tai sitten tutustutat hänet johonkin omaan harrastukseesi tai mitä itse teit lapsena.

Vierailija
4/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi niin ihana arvostaa enemmän vapautta, matkustelua, helppoa taloutta jne. Tosiasiassa olen niin näköalaton että nyt kun alkaa noita kaikkia taas olemaan enemmän kuin tarpeeksi, haaveilen toisesta lapsesta! Mietin, että mikä hitto minussa on vialla! Olen varaillut matkoja ja muita pikku reissuja tulevalle vuodelle, saamassa uutta työpaikkaa (odottajien, vauvojen ja lasten parista!) ja muutenkin vietän tällä hetkellä monien näköalojen elämää. Silti olen valmis niistä luopumaan....

ap

Vierailija
5/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 5 väärä ketju

Vierailija
6/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neljä vuotias tykkää sateessa juoksentelusta, ruuanlaitosta, leipominen on aina kuin juhla, saa rikkoa munat ja vatkata, laittaa jauhot ja sokerit, jos keksejä tekee niin niihin ihanat koristelu päälle kreemistä ja tsrösselistä. Piirtely on kivaa puuhaa ja majan teko. Jos ei nuku päiväunia niin voisi rauhoittua katsomaan piirretyn ruuan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummityttö tykkää hirveesti lautapeleistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi