Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus, finnit ja vauvan sukupuoli

Vierailija
02.09.2014 |

Googlailin netistä, että yleensä uskotaan, että finnit raskauden aikana viittaisivat siihen, että on tyttö tulossa. Onko teillä oikeasti ollut näinpäin? Minulla nimittäin on kaksi tyttöä ja heidän raskausaikoinaan ihoni oli upeassa kunnossa ja mistään finneistä ei ollut tietoakaan. Tässä kolmannessa raskaudessa taas naama kukkii ihan karmeannäköisenä. Emme tiedä vielä tulokkaan sukupuolta. Miten teillä, joilla jo on molempia sukupuolia, oletteko huomanneet ihon kunnossa jotain eroa tyttö- tai poikaraskauksissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tyttö, ei ollut iho ongelmia. Nyt on yläselkä aivan pilkukas olkapäitä myöten, pakaroissa ja reisissäkin on ja naama kukkii myös. Meilläkään ei tiedossa vielä sukupuolta.

Vierailija
2/6 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tytön aikana isoja finnejä raskauden alussa, pojan aikana ei. Nyt olen raskaana ja finnejä taas oli paljon alussa, ei tiedetä vielä lapsen sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalla piti paikkansa että tyttö vie äidin kauneuden. Poikaraskaus, olin hehkeä ja elämäni kunnossa. Tyttöraskaus olin raihnas, ruma, finninen ja väsynyt.

Vierailija
4/6 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskauden aikana iho aivan karmeassa kunnossa. Koko naama pientä näppyä täynnä ja isoja paukamia tuli sinne tänne. Poika tuli.

Vierailija
5/6 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli naaman iho kerrankin hyvässä kunnossa ja moni kehui, kuinka raskaus kuulemma kaunisti minua. Yläselkä sensijaan oli täynnä hormoninäppyjä. Tyttö tuli.

Vierailija
6/6 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole odottanut tyttöä, poikaa ja sekä että. Kaikki
raskaudet oireineen ihan samanlaisia, finnittömiä.
En usko moiseen ollenkaan.