Lue keskustelun säännöt.
mikä mua vaivaa! oon kuin teini kun kuuntelen ville valon laulua!!
01.09.2014 |
siis nimenomaan niitä vanhoja biisejä kuten In joy and sorrow, Right here in my arms, Funeral of hearts...oon katsellut nyt monta päivää youtubesta biisejä ja siis aivan mieletön fiilis! :D en voi sanoin kuvata! kuvittelen vaan kuinka IHANA ville olis ja kuinka mä olisin sen näköinen ja tyylinen johon ville rakastuisi! :D :D juu, ja oon 38v...'facepalm'...tätä en kehtaa kertoa KENELLEKÄÄN! KOSKAAN! :D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla