Lue keskustelun säännöt.
En halua vankilaan
05.08.2014 |
ihme unia sitä näkee. Kuristin miestä kovaa ja olin vaarassa joutua vankilaan. Sitten heräsin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No kukapa sinne haluaisi, älä kurista miestäsi niin vältyt siitä kohtalosta.