Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivähoitokuvioista tietäviä paikalla?

Vierailija
01.09.2014 |

Jos olisi tarvetta lapsia viedä pph:lle vain muutamana päivänä kuussa, niin miten menee päivähoitomaksut? Opiskelun takia siis olisi tarvetta lähiopetuspäivinä hoidolle. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisinta palkata hoitaja kotiin.

Vierailija
2/7 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, miten se tapahtuu? Ja millaisista palkoista puhutaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Ja sinä olet äiti?

Vierailija
4/7 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että mistä hoitajaa sitten kysytään, pvhoitotoimistostako vai mistä?

ap

Vierailija
5/7 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, pönttö. Jestas!

Vierailija
6/7 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnilta saa yleensä osapäivähoitoja - ja kokopäivähoitoja.
Hinnat menevät tulojen mukaan.

MLL:n kautta hankittu hoitaja ottaa n.8-10e / tunti.

Työkkärin kautta voi myös saada hoitajan. Hoitopalkka on yleensä myös se 8-10e / tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse siis kysyisin kunnan osapäivähoitoa (esim täällä 3pvä / viikko) on edullisempi kuin ottaa hoitaja vaikka 2 kertaa kuussa (6h/kerta). Ei lasta ole pakko pitää sitä 3 päivää / viikko mutta rahallisesti edullisempaa ja jos tulee esim: yllättävä meno tms on lapsen mahdollisuus päästä hoitoon.

Täällä toki on suotavaa ilmoittaa viikon varoitusajalla mutta on myös sanottu että joustetaan :) ja hyvin toimii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän