Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuritalon pihalle leikkimään

Vierailija
05.08.2014 |

Tien toisella puolella on omakotitalo, jonka pihassa on trampoliini, keinu, hiekkalaatikko ja vesiallas. Meillä ei ole tuollaisiin varaa ja lapset ovat pahoilla mielin katselleet, kun naapurin lapset ovat pihallaan leikkimässä ja polskuttelemassa. Viikko sitten asukkaiden loma loppui ja ovat nyt päivät töissä. Viime torstaina uskaltauduttiin ensimmäistä kertaa ja eilen toisen kerran heidän pihalleen ja voi miten lapset nautti!! Oltiin vain vähän aikaa, jotain puoli tuntia. Käykö muut salaa naapureiden pihoilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei käydä. Julkiset puistot ym.on sitä varten jos ei itsellä ole varaa. Ei teillä ole lupaa mennä kenenkään pihalle!

Vierailija
2/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salaa. mutta luvan kanssa. Sääli, jos naapurit eivät koskaan tajunneet pyytää teidän lapsia vierailulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin, että luultiin perheen lähteneen töihin, mutta siellä oli äiti jäänyt etätöihin ja kuvasi ikkunasta koko meidän leikkiajan ja jopa sen, kun käytiin vähän syömässä marjoja pensaasta. Sitten se äiti kehtasi ladata viedä videon poliisille ja saatiin lähestymiskielto.

Vierailija
4/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo. Mieti, minkä esimerkin annatte lapsille, kun luvatta tunkeudutte toisten pihalle! Joka kaupungissa on leikkipuistoja, menkää sinne. 

Jos jatkossakin tungette luvatta toisten pihalle, niin toivon, että jäätte kiinni (ja varmasti jäättekin kun muut naapurit näkee tai toinen vanhemmista joku päivä tekee etänä töitä tms). 

Vierailija
5/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:08"]

Meillä kävi niin, että luultiin perheen lähteneen töihin, mutta siellä oli äiti jäänyt etätöihin ja kuvasi ikkunasta koko meidän leikkiajan ja jopa sen, kun käytiin vähän syömässä marjoja pensaasta. Sitten se äiti kehtasi ladata viedä videon poliisille ja saatiin lähestymiskielto.

[/quote]

Oikein! Törkimykset

Vierailija
6/6 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos menisitte vaikka leikkipuistoon ja sitten rannalle. Ei maksa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi