Onko yksin Singstarin laulaminen noloa?
tekis mieli laulaa, mutta tässä kerrostalossa on paperin ohuet seinät...
Kommentit (10)
Ootko mun sisko? Anna mennä vaan, niinhän sä aina teet! :D
Ei ole! Oi tekis mieli laulaa nyt, mut mulla ei oo pleikkaria, koska miehen mielestä Xbox on jostain syystä parempi....... Mur.
Miksi ihmeessä olisi? Onko pianon soitto yksin noloa?
Tajusin vaan että mulla on lähes kaikki suomilevyt singstarille, vaikka en oo laulanut moneen vuoteen. Tuli hankittua pelit ja vehkeet muutama vuosi sitten kimpassa kaverin kanssa joka kanssa tykkäs laulaa. Kun kaveri menehtyikin yllättäen auto-onnettomuudessa, niin sen jälkeen oon tajunnut ettei mun muut tutut edes halua laulaa singstaria...
Ei ole noloa, on hauskaa. Nyt kun tuli mieleen, taidan laulaa myös. :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:54"]
Voi ei, armoa! T. Naapuri
[/quote]
Kyllä tää varmaan parempaa kuultavaa on kun sun kovaääninen tyttöystävä sängyssä :)
Ei ole.