Lue keskustelun säännöt.
Kuinka saan valokuvia avatessani sähköpostin
Kommentit (3)
Avaat sähköpostin liitteen puhelimessa ja varmaan puhelimesta riippuen painat joko kuvaa keskeltä tai alanäppäintä ja "lataa".
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tein noin, eikä mmitään tapahdu!
alanäppäin?
puhelin on lumia 520
help!!!!