Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen aivan poikki vaikka olen ollut lomalla. Haluun nukkua!
29.08.2014 |
Kolmen viikon loma loppuu ja maanantaina pitäisi mennä töihin.
Olen yhtä väsynyt kuin lomalle lähtiessä.
Ei saa edes vikkonloppuna nukkua. Huomenna pitää auttaa anoppia siivouspäiväkirpparilla ja sen jälkeen miehen veljen luokse rapujuhliin. Sunnuntaina pitää aloittaa kylppärin kalusteiden purkaminen. Remonttimiehet tulee maanantaina.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa