Lue keskustelun säännöt.
Niin tavallisen näköinen suomalainen mies kuin olla saattaa
12.08.2014 |
Mutta niin minun makuuni <3_<3 älä sekoa,
älä sekoa... luonnekin vaikuttaa oikein sopivalta; muutamat viestit, kuvat ja tapaamisen sopiminen. Ei raivostuttavaa jahkailua ja hidastelua vaan toimintaa! Jees! I like!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla