Lue keskustelun säännöt.
HELP.mielipiteenni minkä näistä nimistä antaisin lapselleni? PYRY,LUMI,ANSELA,AULIKKI VAI SINNA
Kommentit (7)
Sinna on ihan kiva, muista en pahemmin tykkää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin ja Pyry tosiaan on pojan nimi.
meillä on tytöllä toisena nimenä Aulikki, meidän mielestä ihana, perintönimi ja sopii ensimmäiseen nimeen, mutta muun maailman mielestä kauhistus.. :) Kiva kuulla että joku muukin edes harkitsee!!
Ja minäkin vahvistan että Pyry on pojan nimi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinna ehkä kaunein noista kolmesta.
Ansela on minusta kamala. Aina saisi selittää " Ansela s:lla, ei ei todellakaan Angela" ... Ja Pyrystä jo tiedätkin, että on pojan nimi.
muut vähän liian outoja