Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylän seudulla vadelmia?

Vierailija
31.07.2014 |

Haluaisiko joku paljastaa missä Jyväskylästä löytyy vadelmia joita voi käydä vapaasti poimimassa? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomme vain kaljaa, ja jos jotain keräämme, niin se on pulloja.

 

Käy torilla aamutuimaan, jos vattuja haluat.

Vierailija
2/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaajakosken metiköihin on levinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä ajetaan nyt rallia, jos joku metsässä llikkuu, niin etsimässä hyviä katselupaikkoja eikä mitään vattuja tylsänä etsimässä. Ja nyt rallia pääsee näkemään myös kaupungilla, voi melkein terannssilta nähdä kun ralliohjukset hurahtavat ohitse.

Vierailija
4/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:42"]

Jyväskylässä ajetaan nyt rallia, jos joku metsässä llikkuu, niin etsimässä hyviä katselupaikkoja eikä mitään vattuja tylsänä etsimässä. Ja nyt rallia pääsee näkemään myös kaupungilla, voi melkein terannssilta nähdä kun ralliohjukset hurahtavat ohitse.

[/quote]

Joo ei helvetti, miksi tämä sikajuhla piti keskustaan tuoda. Ihan hirvee meteli kuuluu sisälle tosta kaikesta ja oheistoiminnasta, enkä kuule omaa ääntäni, kun koitan puhua. Kiitos taas tästäkin, Jyväskylä.

 

Oispa ollu kunnon ukkonen...

Vierailija
5/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, eikö kenelläkään tietoa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi