Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tässä tilanteessa pitäs tehdä? Olis tulossa rippijuhlat ja

Vierailija
15.06.2014 |

eilen tuli mun puhelimeen viesti rippilapsen enon vaimolta että mun miestä ei haluta rippijuhliin ! ???

Laitoin sit takasin viestin että ilmottaavat varmaan mun miehelle siitä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka ei halua miesäsi rippujuhliin? rippilapsen enon vaimoko? Vaiko rippilapsen vanhemmat vai itse rippilapsi? Missä sunteessa olette itse ripilapseen? Oletteko kummeja suvun ulkopuolelta vai oletko vain sinä kummi? Oletteko tuttavia ilman kummiutta? Oletteko sukulaisia, jos niin mitä?

 

Onko miehesi haastanut riitaa, ollut väkivaltainen tai vetänyt perseet jossain aikaisemmissa juhlissa? Käyttäytynyt moukkamaisesti?

 

Oli miten oli, niin vastauksesi oli hyvä :)

Vierailija
2/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestäsi ei haluta juhliin? Kaikki riippuu aika paljon siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kyse, kun sinun puhelimeesi tulee viesti rippilapsen enon vaimolta, että sinun miehesi ei toivota osallistuvan?

 

Voisitko pikkuisen tarkentaa: onko teille molemmille aiemmin tullut kutsu rippijuhlaan, vai mistä merkillisestä syystä rippilapsi tai siis hänen vanhempansa eivät suoraan ilmoita mitään?

 

Mistä rippilapsen enon vaimo on tullut ajatelleeksi, että miehesi olisi tunkemassa rippijuhlaan? Onko miehesi isä,  kummi tai muuten hyvinkin läheinen sukulainen?

 

Tuli mieleen, että jos rippilapsen enon vaimo ei ole sekopää, niin onkohan tässäkin kyseessä jotkut monimutkaiset uusperhekuviot, että nyxää ja exää ei haluta samaan juhlaan.

Vierailija
4/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sukua se miehesi on rippilapselle? Isä?

Vierailija
5/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on  rippilapsen kummi ja rippilapsen mummo on mun miehen veli ja tää mummo ja hänen poikansa vaimo ilmottivat että mun mies, eli tään mummon veljeä ei haluta sinne. No mun miehellä on viinan kans vähän ongelmaa ja ne nyt pelkää että se siellä alkaa ryypätä. Kaiken lisäks koko suku on ihan juoppoja niin mummo kun poikansa ja pojan vaimokin ja rippilpsen isä myös. Mut jostain syystä mun miehestä on nyt tehty isojuoppo. No minähän en sinne ole alunperinkään menossa.

Vierailija
6/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika olennainen kysymys: mikä sinun suhteesi rippilapseen on? Oletko pappi? Kummi? Sukulainen? Naapuri? Vanhempien työtoveri?

Onko rippilapsi orpo, jonka huoltajana toimii eno vaimoineen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippilapsen mummo on miehesi veli?

Vierailija
8/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo rippilapsen enon vaimo soittanut kohteliaisuudesta tuon puhelun. Jos hän ei ole kovin läheinen rippilapselle, mutta on kuitenkin kuullut ripilapsen, tämän vanhempien tai jonkiun muun läheisen keskustelevan/voihkivan/valittavan asiaa, että miehesi tulo pilaa aiheellisesta/aiheettomasta syystä rippilapsen juhlan, niin ehkä tuo vaimo ajtteli rippilapsen etua ja ajattelsi sinun ja miehesi olevan aikuisia ja kykenevän ajattelemaan rippilapsen iloa...

 

Näistä kun ei välttämättä ota selvää, jos esim. avioerosta on kulunut vähän aikaa, niin voi olla parasta että kaikkia ei juhliin tule, vaikka se tulematon henkilö itse olisi syytön kaikkiin mahdollisiin "häiriöihin".

 

Itse olen ollut menemättä tytärpuolen hääjuhlaan (kirkkoon menin aika piiloon istumaan) ihan omasta aloitteestani, kun tytärpuoli suri sitä, että äitinsä saattaa alkaa mesoamaan, jos minut näkee. Äitinsä lähti ja jätti perheensä kun alkoholi oli ja on tärkeämpää hänelle kuin omat lapsensakin. Ja miehen kanssa tutustuttiin vasta kun heidän erostaan oli 6 vuotta. Silti minä olen ties mikä huora, jos samoihin tiloihin joudutaan. Jokaiselle lapselle ne omat vanhemmat ovat tärkeitä ja rakkautta ja viisautta on sillä, joka kykenee ajattelemaan juhlakalun parasta ja itse västymään, jos sille on tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ensin tekemään sukuselvityksen ja aloittamaan sen jokaisen henkilön sukupuolen määrittelemisestä. Minkälainen sukupuoli-identiteetti on tuolla iäkkäällä naishenkilöllä, joka on miehesi veli?

Vierailija
10/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:00"]Suosittelen ensin tekemään sukuselvityksen ja aloittamaan sen jokaisen henkilön sukupuolen määrittelemisestä. Minkälainen sukupuoli-identiteetti on tuolla iäkkäällä naishenkilöllä, joka on miehesi veli?

:), Jos on ollut vaikka moukarinheittäjä entisessä itä-saksassa, voi olla mahdoton selvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä jättäisin ensimmäisenä kutsumatta kinkereihin tuon moukarinheittäjän, se voi kännipäissään aiheuttaa paljonkin tuhoa.

Vierailija
12/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ehdottaisin ostamaan ap:n miehelle oman puhelimen, johon moukarinheittäjä voi lähettää tekstiviestinsä suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD kiitti vaa, nyt on kahvit rinnuksilla!!!

Vierailija
14/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:00"]Suosittelen ensin tekemään sukuselvityksen ja aloittamaan sen jokaisen henkilön sukupuolen määrittelemisestä. Minkälainen sukupuoli-identiteetti on tuolla iäkkäällä naishenkilöllä, joka on miehesi veli?

:), Jos on ollut vaikka moukarinheittäjä entisessä itä-saksassa, voi olla mahdoton selvittää.

[/quote]

Voi ei! Painoin alapeukkua kun piti painaa sitä toista. Osui vain viereen kun nauroin niin hervottomasti vedet silmissä :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hilpeät rippijuhlat kaikesta päätellen tulossa. Malttaakohan rippilapsi pysytellä selvin päin vain ottaako reippaasti kuppia muun suvun tapaan.

Vierailija
16/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku vihjaa John Irvingille näistä geimeistä.

Vierailija
17/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on voinu tulla nyt joku virhe tuossa mutta joka tapauksessa rippilapsen isä sekä tää lapsi ite on meitä sinne pyytäny., Mutta jos mummo ja hänen poikansa vaimo sit kuitenkin esittää kutsuja niin olkoon koko juhlat.

Ja vielä kun mun miehen ex-puoliso joka myös on tuon lapsen kummi niin olis lähdössä meidän kyydissä sinne niin sekin kyllä mua ottaa aivoon. Eli en lähde ainakaan minä.

Vierailija
18/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:16"]

Toivottavasti joku vihjaa John Irvingille näistä geimeistä.

[/quote]

Mä luulen että tää on vanha ketju ja kisat ohi. John Irving on selvästi käynyt noissa geimeissä, mistä se muuten olis osannut kirjansa kirjoittaa.

Vierailija
19/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun lapselliset aikuiset "mä en leiki ton kaa ja jos sä leikit niin sit mä en leiki sinunkaan kaa."

Vierailija
20/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:13"]

Aika hilpeät rippijuhlat kaikesta päätellen tulossa. Malttaakohan rippilapsi pysytellä selvin päin vain ottaako reippaasti kuppia muun suvun tapaan.

[/quote]

No rippilapsi nyt aloittaa jo alttarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän