Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 18-vuotias LAPSI tekee auton ratissa?

Vierailija
05.07.2014 |

:O

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa todennäköisesti ja aikuinen on kyseessä.

Vierailija
2/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa sitä autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa luvan kanssa sitä autoa lopulta kun on ajanut jo 8 vuotiaasta asti. Näin meilläpäin. Ilman virallista ajolupaa ei tosin ajeta kuin suljetuilla alueilla mutta ajetaan kuitenkin.

Vierailija
4/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa laillisesti sitä autoa hyvin usein.

Vierailija
5/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs amerikoissa ratissa jo 16vuotias?  saanko arvata, sä olit 3,5 vuotta äitinä ja luulet tietäväsi kaiken äitiydestä. et siis ole yhtäkään teiniä vielä luotsannut onnistuneesti yli karikoiden aikuisekisi asti....    tiedätkö, sulla voi ollla 2 neuvoo odottajalle...ei muille?

Vierailija
6/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on ap päässä vikana kun jatkuvasti tehtailet näitä "18-vuotias on vielä lapsi, se ei saa tehdä sitä eikä varsinkaan tätä eikä muuttaa kotoa"-aloituksia koko ajan? Koska olet ajatellut hakea pakkomielteeseesi apua? Vastaapa kysymykseen kerrankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toinen jalka haudassa oleva harmaapäinen tutiseva pariskunta tekee lapsiparkissa?

Vierailija
8/8 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, miten sinä aina jaksat!

Ilmeisesti voit hyvin, kun näitä sinun aloituksia riittää etkä ole vielä joutunut suljetulle. Vai voiko sielläkin käyttää nettiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme