Mitä 18-vuotias LAPSI tekee auton ratissa?
Kommentit (8)
Ajaa luvan kanssa sitä autoa lopulta kun on ajanut jo 8 vuotiaasta asti. Näin meilläpäin. Ilman virallista ajolupaa ei tosin ajeta kuin suljetuilla alueilla mutta ajetaan kuitenkin.
Ajaa laillisesti sitä autoa hyvin usein.
entäs amerikoissa ratissa jo 16vuotias? saanko arvata, sä olit 3,5 vuotta äitinä ja luulet tietäväsi kaiken äitiydestä. et siis ole yhtäkään teiniä vielä luotsannut onnistuneesti yli karikoiden aikuisekisi asti.... tiedätkö, sulla voi ollla 2 neuvoo odottajalle...ei muille?
Mikä sinulla on ap päässä vikana kun jatkuvasti tehtailet näitä "18-vuotias on vielä lapsi, se ei saa tehdä sitä eikä varsinkaan tätä eikä muuttaa kotoa"-aloituksia koko ajan? Koska olet ajatellut hakea pakkomielteeseesi apua? Vastaapa kysymykseen kerrankin.
Mitä toinen jalka haudassa oleva harmaapäinen tutiseva pariskunta tekee lapsiparkissa?
Ikis, miten sinä aina jaksat!
Ilmeisesti voit hyvin, kun näitä sinun aloituksia riittää etkä ole vielä joutunut suljetulle. Vai voiko sielläkin käyttää nettiä?
Ajaa todennäköisesti ja aikuinen on kyseessä.