Onko miehelläsi jo nämä trendiuikkarit? Minkä väriset?
Mä tilasin kaikissa sateenkaaren väreissä omalle miehelleni. http://vivas.fi/helteita-odotellessa-miesten-uusi-uimahousuvillitys-leviaa-maailmalla/
Kommentit (5)
No mies mietti noita camokuosisia mutta ajatteli sit että noi voi olla vähän rohkeet. Otti sitten turvallisen ja ajattoman mustan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:21"]
Sateenkaariporukoille nuo on tarkoitettukin.
[/quote]
Tää ketju on tarkoitettu huumorintajuisille, seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä.
Hohhoi :D mitäs jos on vähän siompi varustus, eihän se millään pysyis noissa... Ei kyllä muutenkaan mitään järkeä, ei naisetkaan ainakaan kovin usein uimarannalla ole stringit puoliksi jalassa :D
Miehenä kyllä ihmettelen, miten tuollaiset pysyvät jalassa. Eikös tuollainen toispuoleinen veto tunnu munissa epämiellyttävältä? Ja pitääkö olla koko ajan pikku seisokki, ettei housut tipahda?
Sateenkaariporukoille nuo on tarkoitettukin.