Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi jo nämä trendiuikkarit? Minkä väriset?

Vierailija
27.06.2014 |

Mä tilasin kaikissa sateenkaaren väreissä omalle miehelleni. http://vivas.fi/helteita-odotellessa-miesten-uusi-uimahousuvillitys-leviaa-maailmalla/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaariporukoille nuo on tarkoitettukin.

Vierailija
2/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies mietti noita camokuosisia mutta ajatteli sit että noi voi olla vähän rohkeet. Otti sitten turvallisen ja ajattoman mustan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:21"]

Sateenkaariporukoille nuo on tarkoitettukin.

[/quote]

 

Tää ketju on tarkoitettu huumorintajuisille, seksuaalisella suuntautumisella ei ole väliä.

 

Vierailija
4/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi :D mitäs jos on vähän siompi varustus, eihän se millään pysyis noissa... Ei kyllä muutenkaan mitään järkeä, ei naisetkaan ainakaan kovin usein uimarannalla ole stringit puoliksi jalassa :D

Vierailija
5/5 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kyllä ihmettelen, miten tuollaiset pysyvät jalassa. Eikös tuollainen toispuoleinen veto tunnu munissa epämiellyttävältä? Ja pitääkö olla koko ajan pikku seisokki, ettei housut tipahda?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan