Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Lars tässä, muutin nimeni ja kaiken muunkin vankilassa oloni jälkeen.

Vierailija
19.04.2014 |

Kouluttauduin ja minusta tuli opettaja. Jouduin Kakolaan 70-lvulla ja menetin lapseni. Kun pääsin linnasta, perustin uuden perheen ja sain lisää lapsia uuden tyttären ja poikia. Olemme kaikkia lyhyitä, minulla on viekas katse ja niin on myös tyttärilläni ovat Sokoksen näteimmät kassaneidit. T: Lars-Johan Lassu Lassander

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Sun lempinimi oli se Jokke. Namusetä.

Vierailija
2/3 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään Grönholm. Olet luonut itsellesi ihan uuden identiteetin. Olet rikas suomenruotsalainen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars, olen fanisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme