Lue keskustelun säännöt.
Hei Lars tässä, muutin nimeni ja kaiken muunkin vankilassa oloni jälkeen.
19.04.2014 |
Kouluttauduin ja minusta tuli opettaja. Jouduin Kakolaan 70-lvulla ja menetin lapseni. Kun pääsin linnasta, perustin uuden perheen ja sain lisää lapsia uuden tyttären ja poikia. Olemme kaikkia lyhyitä, minulla on viekas katse ja niin on myös tyttärilläni ovat Sokoksen näteimmät kassaneidit. T: Lars-Johan Lassu Lassander
Kommentit (3)
ja nykyään Grönholm. Olet luonut itsellesi ihan uuden identiteetin. Olet rikas suomenruotsalainen jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ok. Sun lempinimi oli se Jokke. Namusetä.