Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö sinua sana "menopaussi"?

Vierailija
15.04.2014 |

   

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:05"]

 

Leppoistan tästä itseni menopaussille, kun tuota tietotaitoa on jo kertynyt. Pikässä juoksussa saattaa kuitenkin jäädä pää vetäjän käteen ja voimaantuminen jää vain haaveeksi.

[/quote]

 


AAAAAAARGGGHHHH! Oliko ihan pakko?

Vierailija
2/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Menopaussista tulee mielen viljapohjainen välipalapatukka.

"Ota Menopaussi(r), jaksat pidempään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet on parempi, suomalaisempi sana.

Vierailija
4/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:13"]Vaihdevuodet on parempi, suomalaisempi sana.[/quote]

 

Vaihdevuosista taas tulee mieleen joku veturimiesten juttu, joten ei oikein sopiva. VR:n projekti...

 

Välipalapatukka sopivan pirtsakka ja voimaannuttava.

 

Vierailija
5/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen murrosikä? Kiukkuvuodet? Tippuvuodet? Lopetusvuodet? 

Vierailija
6/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään, enkä käsitä miksi ärsyttäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ärsyttää yhtä vähän kuin sana diabetes, ripuli, mammografia.

Vierailija
8/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, käytän sitä itse: toivoisin, että menopaussi alkaisi ennemmin kuin myöhemmin, koska näin 48-vuotiaana olen kyllästynyt jatkuvaan verirumbaan kolmen viikon välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, mutta ärsyttää kyllä sana vaihdevuodetkin.

Vierailija
10/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Se kuulostaa ihan kuin olisi suomalaista perää ja "meno" tarkoittasi menemistä.

 

Leppoistan tästä itseni menopaussille, kun tuota tietotaitoa on jo kertynyt. Pikässä juoksussa saattaa kuitenkin jäädä pää vetäjän käteen ja voimaantuminen jää vain haaveeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet olisi parempi. Koska tämä latinaan pohjautuva sana tuo mieleen, että nyt on menot menty. Tosin mulle ihan sama, koska hormonikierukana kanssa kuukautiset jääneet historiaan, ja ongelmia sen suhteen ei ole.

Vierailija
12/15 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:09"]

Vaihdevuodet olisi parempi. Koska tämä latinaan pohjautuva sana tuo mieleen, että nyt on menot menty.

[/quote]

 

So? Mitä pahaa siinä olisi? Minä nyt en ole koskaan "mennyt menoja" ennenkään, joten minulle sana on parempi kuin vaihdevuodet. En minä mihinkään vaihdu, ihan sama minä itse minä olen, vaikka verirääkki loppuisikin.

 

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äraytä.

Vierailija
14/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet olisi parempi. Koska tämä latinaan pohjautuva sana tuo mieleen, että nyt on menot menty. Tosin mulle ihan sama, koska hormonikierukana kanssa kuukautiset jääneet historiaan, ja ongelmia sen suhteen ei ole.

Paussi on tauko eli väliaikainen tila. Sen jälkeen tulee taas menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se sitä, että haluaa olla itseksekseen omissa oloissa. Mitkään menot eivät kiinnosta. Monttako vuotta paussivaihe kestää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän