Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smartpost kadottanut paketin

Vierailija
05.11.2013 |

Torstaina tilasin. Tänään tuli ilmoitus, että noudettavissa. Menin noutamaan ja lokero oli kappas vain, tyhjä. Seurantapalvelussa tämä "nouto" on todella kirjattu noudoksi. Posti selvittelee asiaa. Tuotteet on tilattu laskulle, joten mitään en ole vielä maksanut. Mutta mitäs nyt, onko muilla kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Onko joku voinut päästä sun kännykälle ja saada koodin sieltä?

Vierailija
2/22 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 19:36"]

Erikoista. Onko joku voinut päästä sun kännykälle ja saada koodin sieltä?

[/quote]

 

Eikös tällöin nouto olisi kirjattu aiemmin, silloin kun luukku on ekan kerran avattu?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ja sitä lokeroa ei saa kuin kerran auki yhdellä koodilla. Menin paikalle ja näppäilin sen, kone toivotti tervetulleeksi minut, näytössä luki nimeni jne. Luukku aukesi mutta oli tyhjä. Ajattelin olevan virhe ja laitoin kiinni. Kokeilin uudelleen ja koodia ei enää hyväksytty. Noutoajaksi on merkitty juuri se, mihin aikaan luukku aukesi. Että ärsyttää.. :( ap

Vierailija
4/22 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet tarvitsisin oikeasti viimeistään huomenna. Lupasivat yrittää parhaansa ja lähettävät korvaukseksi postimerkkejä... Hmm.. Ap

Vierailija
5/22 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin tavaran, maksoinkin sen mutta k o odiviestiä ei kuulunut.seurantapalvelun mukaan oli kuitenkin noutopaikassa.selvisi että firma josta tilasin, oli tehnyt näppäilyvirheen ja tekstari lähtenyt väärään numeroon.lähettivät sitten kyllä oikeaan sen, kun selvittelin asiaa.touinen juttu sattui niin että myin huutiksessa tuotteen, postitin sen smartpostina, kuukauden kuluttua sain postista noutolapun, ja paketti palautui mulle.jouduin maksamaan palautuksesta 7, 40.vastaanottaja ei ollut koskaan saanut viestiä.näiden kokemusten pohjalta sanoisin että smart post on kaikkea muuta kuin smart.joululahjat tilaan kyllä perinteisinä postilähetyksinä, jonoista viis.

Vierailija
6/22 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin Smartpost-palvelut on nyt käytetty. Myin tavaran ja lähetin sen vastaanottajalle.Nyt viikkoa myöhemmin vastaanottaja ilmoitti, että pakettia ei ole tullut perille. Selvitin asiaa Postin kanssa, ensiksi lähetystä ei löytynyt, mutta sitten se parin tunnin päästä löytyikin jostain terminaalista... paketin päälle oli kuulemma tulostunut automaatista virheellinen lähetyslappu (se minkä se automaatti tulostaa, kun postimies tyhjentää automaatin)....  mun toinen ja viimeinen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, pitää vain olla tarkkana numeroiden kanssa. Itse laitan aina tarralapun pakettiin ja siihen vastaanottajan nimen, osoitteen ja puhelinumeron.

Vierailija
8/22 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, pitää vain olla tarkkana numeroiden kanssa. Itse laitan aina tarralapun pakettiin ja siihen vastaanottajan nimen, osoitteen ja puhelinumeron.

 

Höpö höpö paketin päälle kirjoitetaan omat tiedot eikä vastaanottajan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kohdalla ole kone koskaan tunnistanut nimeäni tai toivottanut tervetulleeksi!

Vierailija
10/22 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jättää paketin, saa lähetyskoodin. Sen perusteella voi seurata paketin kulkua. Sen koodin voi antaa myös vastaanottajalle.

Mutta jos smartbox-laatikko on tyhjä, on kyseessä todennäköisesti postinjakajan erehdys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa postittanut (tai siis yrittänyt postittaa) lähetystä pakettiautomaatin kautta niin, että tyhjäksi oletetussa ja mulle avautuvassa lokerossa onkin ollut jonkun toisen paketti. Asiakaspalvelussa eivät ole osanneet sanoa, miksi noin on käynyt.

Vierailija
12/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä lukee tätä ketjuu niin mulle kävi tänään samalla lailla kuin alkuperäiselle kirjoittajalle että lokero oli tyhjä vaikka oli tullut ilmoitus ja soitin asiakaspalveluun et mikä on pielessä ja ne sano et selvittää asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas löydettiin jokunen vuosi sitten oman paketin lisäksi myös toiselle vastaanottajalle kuuluva paketti sieltä samasta luukusta...  Ihan eri firmoista tulleet tilaukset. Automaatin täyttäjä vissiin kämmäilly. Päätettiin ottaa suoraan yhteyttä siihen toisen paketin omistajaan, koska epäiltiin jo silloin, että posti ei pystyis hommaa kovin nopeesti handlaamaan. Eikä omatunto antanut pitää sitä toista pakettia itellään...

Vierailija
14/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa paketti on virheellisesti laitettu viereiseen luukkuun?

Ihmisiä kun ollaan niin vahinkoja sattuu.

Uskon että paketti vielä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljon pervoa tavaraa smartpostin kautta, aina ovat tulleet perille :)

Vierailija
16/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ja sitä lokeroa ei saa kuin kerran auki yhdellä koodilla. Menin paikalle ja näppäilin sen, kone toivotti tervetulleeksi minut, näytössä luki nimeni jne. Luukku aukesi mutta oli tyhjä. Ajattelin olevan virhe ja laitoin kiinni. Kokeilin uudelleen ja koodia ei enää hyväksytty. Noutoajaksi on merkitty juuri se, mihin aikaan luukku aukesi. Että ärsyttää.. :( ap

Mistä lähtien Smartpostin näytöillä mitään nimiä on lukenut?

Vierailija
17/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paketti katosi kokonaan kun lähettäjälle ei tulistunut kuittia ollenkaan, mistä lähetystunnuksen olisi nähnyt. Postille laitoin rekkulaa mutta vastasivat kk päästä ja tiedustelin korvausta, ei tänä päivänäkään ota kantaa noin 50€ arvoisen vanhan eli harvinaisehkon oppaan/kirjan katoamiseen!!! "Käsitellään, sanoo posti" on käsitelty elokuusta saakka. V*ttu

Vierailija
18/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusta lähtien on ollut kummallisia smartpost-kokemuksia. Laitan paketin matkaan, mutta lokerossa on jo paketti. Saan saapumisilmoituksen, mutta avautuvassa lokerossa ei ole postia minulle vaan jollekin toiselle. Vien pakettia, mutta ainutkaan lokero ei aukea, mutta postitussumma lähtee tililtä, vaikka miten yritän peruuttaa toimintoa. Ennen joulua kävi kahdesti niin, että postista soitettiin minulle, että he tuovat pakettini kotiin. Ihmettelin, että miksi - minähän olen se lähettäjä ja ohjeen mukaan paketin päälle laitetaan minun nimeni, ei vastaanottajan.

Nyt posti vuokraa niitä lokeroja tavaranvälitykseen eli vie sinne paketti, maksa 1.9 e ja vastaanottaja voi käydä sen sieltä laatikosta noutamassa. Mitään posti ei siis kuljeta, paketti pysyy paikallaan.

Vierailija
19/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynyt vastaavasti. Soitin, ja epäilivät ettei olisi mahtunut lokeroon. Seurantatiedoissa myös, että lähetys olisi noudettavissa, mutta muistaakseni ennen sitä tapahtumaa maininta poikkeamata tms. Jonkin ajan kuluttua postilla soitettiinkin ja tuli kotiinkuljetuksena perille. Onko siis kuinka suuei paketti, ja onko seurantatiedoissa mitään muuta mainintaa?

Vierailija
20/22 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasitko tavaraa silkkitieltä? Ehkä joku nisti on saanut tiedot ja hakenut tavaran aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi