Lue keskustelun säännöt.
Järkeviä vasta-argumentteja metsästykselle
12.09.2013 |
Haluaisin kuulla oikeasti järkeviä ja asiallisia perusteluja, miksi metsästys on väärin/pahasta ?
Kommentit (2)
Itse harrastan metsästystä, mutta kyllä minun on pakko sanoa että en voi kovin vahvasti perustella että miksi se olisi oikeutettua.
Minulle riittää se että kyseinen touhu on laillista ja se on aika kivaa. Vaikka saalista en saa edes joka vuosi, niin epä tuolla metsissä jaksaisi ilman tussaria hiippailla tuntikausia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei semmoiosia ole. RiistanHOITO on erittäin kannatettava asia siinä missä ihan metsänhoitokin.