Miksi suomalainen palvelukulttuuri vaan heikkenee?
Käykää hyvät pääkaupunkiseudun palveluammattiliaset Kuopion hotelli Rauhalahdessa opettelemassa miten asiakkaita palvellaan!Myös Ikaalisten kylpylä sopii positiiviseksi esimerkiksi!
-------------------
Esimerkkejä tämän viikon lapseperheemme asiakaspalvelusta pääkaupunkiseudulla:
- Vakuutusyhtiö x, jolle perheemme maksaa vakuutuksista 2400 e/ vuosi- ajoi minut puhelinautomaatille, kun vakuutustoimistossa 30 min jonottamisen jälkeen pyysin apua korvauskuittivuoreen liittyvän 3.n korvauksen tekemiseen. Mainittakoon, että olin varannut aikaa ja lastenhoitajan kuittivuoden selvittämiseen- mutta pino on edelleen korvausanomuksetta- eikä vakuutusyhtiön x- johtaja vastaa reklamaatio-e-mailiini. Korvauksen saaminen on se syy miksi vakuutuksen olen ottanut- olenko ymmärtänyt v'äärin vai onko kyseessä asiakkaiden väsytystekniikka?
- Lääkäriasemalla x olin tänään 18.6.13 myöhässä lapseni takia reseptien uusiminen mielessä ja kesäsijainen sanoi, että saan reseptin vasta 24.6.13 maanantaina- todellakin- olen 700 km:n päässä ilman sydänlääkkeitä lomalla jo tuolloin- ei toimi! Lääkäriaseman perustehtävä on sairaiden hoito- vai eikö olekaan?
- Vvien joka viikko absolutistiperheemme limsapulloja palautukseen ja annan palautusrahat lapsillemme viikkorahaksi- ja x-kaupan kassat tuijottivat joka viikoista käyntiämme kuopuksen kanssa( "voi perhe raukkaa"-tyyliin)- vaihdoimme pullojenpalatuskauppaa ja tuijotus loppui siihen- ei kai kierrätys ole nyt niin ihmellistä ole?
Juhannus-terveisin äiti ja 2 lasta