Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutossa valaisinpistokkeiden/sokeripalojen kohtalo

Vierailija
19.07.2013 |

Onko tietoa saako myyjä viedä mennessään kattolamppujen sokeripalat, pistorasiat, suojalevyt mennessään? Niin, että jää jäljelle vain aukko katossa jsta törröttää suojaamattomat sähköjohtojen päät!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa viedä. Jos on kyseessä asunto-osakeyhtiö, niin nuo (ehkä sitä sokeripalaa lukuunottamatta) ovat taloyhtiön omaisuutta. Kiinteistössäkin nuo katsotaan kiinteästi kiinteistöön kuuluvaksi, joten ei saa viedä pois.

Vierailija
2/2 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeripalat saa, ne kuuluvat valaisimiin ja ovat siis irtotavaraa. Suojalevyjä tai pistorasioita ei saa viedä, ne kuuluvat kiinteistöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä