Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aikuisen miehen normaalia paskoa yli viisi kertaa vuorokaudessa??

Vierailija
21.03.2013 |

Aina on ollut tuollainen, herää öisinkin välillä hätäänsä. Ja hätä kun tulee, on melkein juostava. 

 

Pöntön sivut miehen vessassa aina ruikulissa. Vatsatautejakintuntuu sairastavan vähän väliä.

Onkohan ihan normaalia, vai yritänkö saada lääkäriin? 

Mies on 25v ja lievästipullukka.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah..sori kun naurattaa

Vierailija
2/5 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kerran kolmessa neljässä päivässsä normaali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, mutta on aika tavallista. Ehkä laktoosi-intoleranssi tai joku yliherkkyys tai allergia? Tai sitten muuten vain huono ruokavalio?

Ehkäpä kannattaisi käydä lääkärillä ja kokeissa.

Vierailija
4/5 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoo että niin monta ateriaa kuin päivässä syö,pitää ihmisen ulostaa.Muutoin katsotaan ummetukseksi.

Vierailija
5/5 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan