Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abit ihmettelee kun ei saa tanssia pöydilla ja siitä hermostutaan?

Vierailija
16.02.2013 |

Ihanko oikeesti joku yllättyy siitä, ettei pöydällä tanssiminen oli ihan suotavaa?

 

Ruoka loppu, vesi juomakelvotonta, vaaratilanteita JVG:n keikalla, ötököitä hyteissä, vessat tulvivat.

Muun muassa näin abiristeilyllä olleet abiturientit kuvailevat tilannetta St. Peter Linen laivalla.

 

- Tämä on raastava kokemus. Kuin olisimme vankileirillä, hän sanoo.

Ystävykset aikovat hakea korvauksia.

 

Abiturientti kavereineen kertoo, että JVG:n keikalla yleisön eturiviin menneille oli käydä köpelösti.

- Jotkut pyörtyivät, kun väkijoukko työntyi koko ajan eteenpäin ja edessä olevat likistyivät.

Tyttöjen mukaan järjestysmiehet eivät olleet tilanteen tasalla, ja tulivat paikalle vasta erikseen haettaessa. Järjestyksen valvojat saavat tytöiltä myös kiitosta.

- He olivat ainoat henkilöt, joiden kanssa pystyimme puhumaan suomeksi.

Myös muut iltabileissä olleet hämmästelivät laivahenkilökunnan kovakouraisuutta.

- Henkilökunta oli jopa väkivaltaista. Tanssimme kavereiden kanssa pöydillä ja henkilökuntaan kuuluva mies tuli puhumaan minulle venäjää, mitä en ymmärtänyt.

- Seuraavaksi hän kaatoi minut maahan ja lähti raahaamaan käsistä pitäen pitkin baarin lattiaa raivoten samalla. Omasta mielestäni käyttäydyin aivan kuten muutkin, en häiriköinyt tai muuta vastaavaa. Olen edelleen järkyttynyt tapahtumasta. Huomasimme myös muihin kohdistuvaa väkivaltaista käytöstä, risteilyllä ollut tyttö kertoo.

Toinen abi puolestaan kertoo, että yhdellä matkustajista murtui käsi tämän pudottua pöydältä, mutta ensiapua hän ei saanut ennen kuin oli maksanut 60 euron laskun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:37"]

Ihanko oikeesti joku yllättyy siitä, ettei pöydällä tanssiminen oli ihan suotavaa?

 

Ruoka loppu, vesi juomakelvotonta, vaaratilanteita JVG:n keikalla, ötököitä hyteissä, vessat tulvivat.

Muun muassa näin abiristeilyllä olleet abiturientit kuvailevat tilannetta St. Peter Linen laivalla.

 

- Tämä on raastava kokemus. Kuin olisimme vankileirillä, hän sanoo.

Ystävykset aikovat hakea korvauksia.

 

Abiturientti kavereineen kertoo, että JVG:n keikalla yleisön eturiviin menneille oli käydä köpelösti.

- Jotkut pyörtyivät, kun väkijoukko työntyi koko ajan eteenpäin ja edessä olevat likistyivät.

Tyttöjen mukaan järjestysmiehet eivät olleet tilanteen tasalla, ja tulivat paikalle vasta erikseen haettaessa. Järjestyksen valvojat saavat tytöiltä myös kiitosta.

- He olivat ainoat henkilöt, joiden kanssa pystyimme puhumaan suomeksi.

Myös muut iltabileissä olleet hämmästelivät laivahenkilökunnan kovakouraisuutta.

- Henkilökunta oli jopa väkivaltaista. Tanssimme kavereiden kanssa pöydillä ja henkilökuntaan kuuluva mies tuli puhumaan minulle venäjää, mitä en ymmärtänyt.

- Seuraavaksi hän kaatoi minut maahan ja lähti raahaamaan käsistä pitäen pitkin baarin lattiaa raivoten samalla. Omasta mielestäni käyttäydyin aivan kuten muutkin, en häiriköinyt tai muuta vastaavaa. Olen edelleen järkyttynyt tapahtumasta. Huomasimme myös muihin kohdistuvaa väkivaltaista käytöstä, risteilyllä ollut tyttö kertoo.

Toinen abi puolestaan kertoo, että yhdellä matkustajista murtui käsi tämän pudottua pöydältä, mutta ensiapua hän ei saanut ennen kuin oli maksanut 60 euron laskun.

[/quote]Media on paska! Ei ole mediaa,joka ei uutisoisi omalta kantiltaan!

Asenteellisuus paistaa, varsinkin politiikassa.

Jos ei osaa paskamediasta suodattaa sitä PASKAA pois, on lirissä!!!

Vierailija
2/3 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 04:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:37"]

Ihanko oikeesti joku yllättyy siitä, ettei pöydällä tanssiminen oli ihan suotavaa?

 

Ruoka loppu, vesi juomakelvotonta, vaaratilanteita JVG:n keikalla, ötököitä hyteissä, vessat tulvivat.

Muun muassa näin abiristeilyllä olleet abiturientit kuvailevat tilannetta St. Peter Linen laivalla.

 

- Tämä on raastava kokemus. Kuin olisimme vankileirillä, hän sanoo.

Ystävykset aikovat hakea korvauksia.

 

Abiturientti kavereineen kertoo, että JVG:n keikalla yleisön eturiviin menneille oli käydä köpelösti.

- Jotkut pyörtyivät, kun väkijoukko työntyi koko ajan eteenpäin ja edessä olevat likistyivät.

Tyttöjen mukaan järjestysmiehet eivät olleet tilanteen tasalla, ja tulivat paikalle vasta erikseen haettaessa. Järjestyksen valvojat saavat tytöiltä myös kiitosta.

- He olivat ainoat henkilöt, joiden kanssa pystyimme puhumaan suomeksi.

Myös muut iltabileissä olleet hämmästelivät laivahenkilökunnan kovakouraisuutta.

- Henkilökunta oli jopa väkivaltaista. Tanssimme kavereiden kanssa pöydillä ja henkilökuntaan kuuluva mies tuli puhumaan minulle venäjää, mitä en ymmärtänyt.

- Seuraavaksi hän kaatoi minut maahan ja lähti raahaamaan käsistä pitäen pitkin baarin lattiaa raivoten samalla. Omasta mielestäni käyttäydyin aivan kuten muutkin, en häiriköinyt tai muuta vastaavaa. Olen edelleen järkyttynyt tapahtumasta. Huomasimme myös muihin kohdistuvaa väkivaltaista käytöstä, risteilyllä ollut tyttö kertoo.

Toinen abi puolestaan kertoo, että yhdellä matkustajista murtui käsi tämän pudottua pöydältä, mutta ensiapua hän ei saanut ennen kuin oli maksanut 60 euron laskun.

[/quote]Media on paska! Ei ole mediaa,joka ei uutisoisi omalta kantiltaan!

Asenteellisuus paistaa, varsinkin politiikassa.

Jos ei osaa paskamediasta suodattaa sitä PASKAA pois, on lirissä!!!

[/quote]

Niin, oletko sitä mieltä, että pöydilla pitäisi saada tanssia, vai ei?

En osaa suodattaa tuota sinun tekstiä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi abi parat! Olisiko syytä katsoa peiliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme