Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa uudelle netti tuttavalle, että olen reilusti ylipainoinen?

Vierailija
02.04.2013 |

Mies kertoo olevansa hyvinkin kiinnostunut minusta ja toivoo kuvaa tai suoraan live tapaamista. Ei ole siis kuvaa nähnyt ja ja jotenkin tiedän että kun näkee kuvani niin kiinnostus loppuu..kokoajan kyllä laihdutan,nyt jo 9kg lähtenyt. Masennuksen(henkisen väkivallan vuoksi entisessä suhteessa) lihosin 40kg ja nyt niitä karistelen pois. Laitanko suoraan ihan rehdin kuvan kiloineni päivineni vai voiko sen jotenkin kauniisti ilmaista sanoin ennen kuvaa? please...auttakaaaaa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ny oikein kiertelyt auta.

Vierailija
2/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kysyt sitä mittoja jolloin se todennäkösesti kysyy myös sulta, tai sitten vaa rehdisti otat ittestäsi kuvan ja lähetät sen sille. Kyllähän tuo asia joka tapauksessa tulisi esille jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että laihdutat ja noin paljon jo lähtenyt. onnea painon pudotuksesta! :)

Vierailija
4/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on kertoa suoraan tai laittaa kuva. Jos kiinnostus loppuu siihen, niin sitten se loppuu eikä se ollut oikea mies sulle.

Vierailija
5/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sun profiilissa kerrota että olet pyöreä?

Vierailija
6/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sanallisesta kuvauksesta älyä mitään kuitenkaan. Kuva vaan menemään, ei siinä muu auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähesty jätkä, joka puhelimessa kuulosti enkeliltä ja oli ottanut itsestään kuvan noin 5 v sitten ja lähetti sen mulle.. No järkytys oli aika suuri (kirjaimellisesti), kun vastaan tulikin kevyesti pullukan sijaan 180-kiloinen jäpikkä... Että kannattaa olla rehellinen. Se toinenkin osaa valmistautua paremmin, kuvaankin, jos sanoo että on tämmönen asia. OOtko sitä sitten pettäny sanallisesti että "oon suht hoikahko" vai ootko kertonu mitään? Kannattaa pohjustaa että olen tässä laiharilla tms :D

Kerrohan tänne sit miten kävi :)

Vierailija
8/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :) No ei ole kuvaa enkä ole puhunut koostani enkä ulkonäöllisesti muutenkaan mistään.Painan 115kg ja olen 166cm pitkä..eli enemmän kuin pyöreä..Ja meidän kirjoittelu lähti aika puskista, mies oli löytänyt numeroni puhelimestaan..olemme siis joskus tavanneet yöelämässä(luultavasti pari vuotta sitten kun oli hoikka!!!!) ja hän kyseli että kukahan numeron toisessa päässä on ja kumpikaan ei muista toisesta mtn mutta muutaman viestin myötä hän alkoi kysellä enemmän ja siitä lähti viestittely myöskin netissä..plääh. Olen vielä aika nuorikin 28v ja niin on mieskin,kummallakin lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 17:01"]

Masennuksen(henkisen väkivallan vuoksi entisessä suhteessa) lihosin 40kg ja nyt niitä karistelen pois.

[/quote]

 

Ei, kyllä sä lihoit ihan sen takia, että söit liikaa. Onnea painonputoamisesta, 9 kg on jo aika paljon.

 

Sinuna sanoisin ihan suoraan että "btw, oon vähän läski, mutta laihdutan ja 9 kiloa jo tippunut."

Vierailija
10/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullinen ongelma sinulla. Miksi liikakilot ketään häiritsee, miksi oi miksi!? Onnea painonpudotukseen, toivottavasti miestä ei häiritse! Ja jos häiritsee, mies ei ollut sinua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 19:27"]

Jotenkin surullinen ongelma sinulla. Miksi liikakilot ketään häiritsee, miksi oi miksi!? Onnea painonpudotukseen, toivottavasti miestä ei häiritse! Ja jos häiritsee, mies ei ollut sinua varten.

[/quote]

Jos luet tätäkin ketjua ylös, huomaat että aika monia häiritsee. Jopa niitä häiritsee, jotka eivät joudu olemaan ap:n kanssa suorassa kontaktissa. Toisaalta, nämä ihmiset ovat kovin epämiellyttävän ja kovan tuntuisia mielipiteissään, joten heidän seuransa ei muutenkaan liene kaikkein parasta ajanvietettä. 

Toivotaan siis ettei tätä nettituttavuutta häiritse. Ja toivotan myös tsemppiä kilojen karistamiseen! Alku ainakin on lähtenyt lupaavasti käyntiin.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan