Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

murtsikkahiihto ihan turha laji koulun urheilutunneilla?

Vierailija
20.03.2013 |

Minusta on.Samoin luistelu on menneen maailman tarina.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Murtomaahiihtohan on nykyisin oikein muotilaji. Miksi ei myös koulussa hiihdettäisiin.

Vierailija
2/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa! Tietokoneella pelaaminen on enemmän tätä päivää, ehdotetaan siis, että koulut vaihtaisivat ulkona liikkumisen sisällä tietokoneen ääressä kökkimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin erimieltä! Hiihto on tärkeä opetella pienenä. tiesitkö ap, että armeijassakin on jouduttu luopumaan hiihdosta (osittain) kun varsinkaan pääkaupunkiseutulaiset miehet eivä't osaa hiihtää? sitten ne raukat SAUVAKÄVELEE?

Mitähän olisi Venäjä sanonut sodassa jos vastustaja olisi sauvakävellyt metsissä? Talvisodassa kun hiihdettiin, jos et tiennyt.

Mitähän urheilulajia ap sitten arvostaa?

Vierailija
4/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin erimieltä! Hiihto on tärkeä opetella pienenä. tiesitkö ap, että armeijassakin on jouduttu luopumaan hiihdosta (osittain) kun varsinkaan pääkaupunkiseutulaiset miehet eivä't osaa hiihtää? sitten ne raukat SAUVAKÄVELEE?

Mitähän olisi Venäjä sanonut sodassa jos vastustaja olisi sauvakävellyt metsissä? Talvisodassa kun hiihdettiin, jos et tiennyt.

Mitähän urheilulajia ap sitten arvostaa?

Vierailija
5/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi tykkää kovin. Ja muutkin naapurin lapset käy ihan koulun ulkopuolellakin hiihtämässä. Ja ihan Kehä III sisäpuolella asutaan. Kiva koko perheen yhteinen laji:-). Just olimme sunnuntaina hiihtämässä, ja kaikilla oli niin mukavaa. Paljon oli perheitä yhdesää hiihtämässä ja keräilemässä pajunkissoja.

Vierailija
6/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei ole mikään "oppiaine". Se on turhempaa kuin ruotsin kieli. Pakkopullaa, jolla kohotetaan "Suomen koulujärjestelmän etevyyttä". Kouluissa on paljon aineita, jotka pitäisi saneerata pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Samoin on pesäpallo, koripallo, lentopallo, telinevoimistelu jne. Niin vanhaa kamaa. Ei kun tietsikalla pelaa lätkää, tennistä, formulaa jne.. Kaikkein parasta!!!

Kitesurfing livenä olis kyllä  kivaa. Olisiko kaupungeilla varaa tähän. Ei oikkees onnistu Suomessa. Tätä meidän vanhin muksu harrastaa.

Toi armeijaveto hiihdon osalta nyt on kyllä ihan talvisodasta...

Mutta maastohiihto samoin kun ihan tavallinen juoksu on kyllä nykyisin trendilajeja. Ja hyvä niin:)

Vierailija
8/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo riittää että pysyy pystyssä sen verran että jaksaa kävellä ulko-oven ja auton väliä, kun toistaiseksi vielä täytyy raahautua sinne kouluunkin. Minusta hiirenheiluttelu voitaisiin ottaa lajiksi luistelun sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 15:21"]

Liikunta ei ole mikään "oppiaine". Se on turhempaa kuin ruotsin kieli. Pakkopullaa, jolla kohotetaan "Suomen koulujärjestelmän etevyyttä". Kouluissa on paljon aineita, jotka pitäisi saneerata pois.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Kyllä liikkumisen pitäisi olla omalla ajalla tapahtuvaa ja vapaaehtoista. Ei pakkopullaan koulussa.

 

Vierailija
10/10 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten olen samaa mieltä, että tuntuu tyhmältä hommata hiihtokamoja noille junnuille, kun se hiihto vaan ei enää nappaa... Vievät tilaakin, kun pitää säilyttää.