Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hgissä rauhallinen, siisti ruokaravintola, jonne viedä mummi syömään la-iltana?

Vierailija
04.03.2013 |

Musiikkitalon ravintola menee valitettavasti kiinni jo klo 19.

Saisinko teiltä ideoita.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hercules vois olla mummille kiva paikka.

Vierailija
2/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mummi? Mun äiti (mummo) lähtee vaikka radalle niin halutessaan.

eat.fi on palvelu, josta löydät kaikki raflat. Hyviä ravintoloita kohtuu lähellä on Kaarna, Lyon, Apteekki tai Mamma Rosa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elite tai KuuKuu. Tuli sen vuoksi mieleen, että niissä on selkeät menut mummoa ajatellen, ei mitään etnistä tai kikkailevaa. Varauksen tarviit. Keskihintaisia paikkoja.

Vierailija
4/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 22:23"]

Hercules vois olla mummille kiva paikka.

[/quote]

Mummi halusi mennä syömään, ei tanssimaan..

Vierailija
5/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elite on varmasti kiva, Kuu ehkä myös. Ja jos Musiikkitalon nurkilla pysytellään, Manalakin on aika siisti remontin jälkeen.

Vierailija
6/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 22:15"]

Musiikkitalon ravintola menee valitettavasti kiinni jo klo 19.

Saisinko teiltä ideoita.

[/quote]

Ruoasta niin tiedä, mutta Milli-klubille mummi on ehdottomasti vietävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnela tai Tiger

Vierailija
8/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 22:24"]Apteekki[/quote]

Mikä? Ei kai Helsingissä ole Apteekki-nimistä ravintolaa, vai meinasitko että ap vie mummun nitroja ostamaan?

Vai tarkoitatko ravintola Careliaa (Runkun ja Manskun kulmassa), joka toimii vanhassa apteekissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Aito Museokadulla

Vierailija
10/18 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salvessa on hyvä ruoka..jos keskustasta sivummalle ja parkkitilaa on oven vieressä, aivan erinomainen ruoka ja hyvä hinta on ravintolassa joka on Ristikossa Konalassa, heti kun menee ovesta sisään. Meillä mummo ja isomummokin ihastuneet paikkaan ja sen ruokiin, eikä lapsetkaan pane pahakseen. Meidän mummoilla ei ryyppymeininkiä vaikka saa siellä viiniä juotavaksi! Mukava ja rauhallinen!

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elite on kiva ja kaunis ravintola, mutta ruoka on kallista eikä hinta/laatu-suhde ihan kohdallaan. 

Entä Strindbergin yläkerta Espalla? Kahvilasta pääsee hissillä, jos on huonojalkaisesta mummosta kyse. Hyvä ruoka, hyvä palvelu. 

Manala on nykyään ruokapaikka, vanha Kuu on hyvä.

Nytissä kerrottiin, että Seurahuoneelle on avattu uusi bistro nimeltään Le Havre. Sinnekin pääsee Musiikkitalosta kätevästi. 

Vierailija
12/18 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtovaara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elite

Lehtovaara

Strindbergin yläkerta.

 

Suosittelen Lehtovaaraa.

Vierailija
14/18 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elite, Lehtovaara, Rivoli, Kosmos, Mamma Rosan alakerta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mumoa voi viedä mihin tahansa ruokaravintolaan?

 

Itse olin viimeksi hyvin tyytyväinen ravintola Nokkaan. Varmasti maistuisi mummollekin.

Vierailija
16/18 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasso, Salutorget?

Musiikkitalon/ Kansallismuseon ratikkapysäkiltä pääsee kork. yhdellä vaihdolla kaikkiin ketjussa mainittuihin rafloihin. Lukuunottamatta Manalaa ja Aitoa. Ja taksi tietysti vie mukavasti perille. 

Niin tai näin, kannattaa varata pöytä. 

Vierailija
17/18 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elite on loistopaikka. Vanhanajan kulttuuriravintola jossa on kiva tunnelma ja erinomainen ruoka.

Vierailija
18/18 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen, että mummi itse viihtyisi parhaiten Herculeksessa tai Milli-klubilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän