Lue keskustelun säännöt.
Voi APUA mikä KIIMA!!
25.10.2006 |
Haaveilen vaan äijästäni koko ajan, että tulis nyt jo kotiin! Näyttäisin sille taivaan merkit... Antakaa äijät ohjeita, mitä teen sille kun se tulee töistä himaan!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla