Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex tuli anopilleni kylään vaikka mieheni oli tehnyt selväksi

Vierailija
03.02.2006 |

että suhde on loppu! (MELKEEN VUOSI SITTEN) siinä me sit istuttiin kahvipöydässä ja paras kohta oli kun naikkonen huomasi kihlasormuksemme..=) sano vaan et AI JAA ja lähti nolona pihalle! ei ollut naurulla rajaa...Tämä tapahtui siis teinivuosina,mutta sama mies on edelleen. Laittakaas juttuja jos löytyy.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän