Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karsee morkkis!

Vierailija
10.02.2006 |

Mies on ollu työreissussa ja kotiutu alkuviikossa ja on nukkunu ja ottanu lunkisti.. Tänään on menny kaverinsa läksiäisiin..



Meillä on pari tenavaa ja mun on ikävä miestä, samoin mua väsyttää..



Tekis mieli pyytää miestä tuleen " JO" kotio, mutta en viittisi pilata iltaa, se ei muutenkaan oo paljoa käyny viihteellä.



Inhottava olo!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi