Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä kenelläkään itsellään tai jollain tutulla
23.01.2006 |
ollut tukosta aivoissa? Miten saatiin pois ja jäikö jotain jälkiseuraamuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Musta tuntuu, että kaikilla av-palstailijoilla on ainakin pikku tukos:)