Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Helsinki-lisästä kysyisin
15.02.2006 |
Elikkäs nyt minulle on epäselvää, että pitääkö tuota helsinkilisää hakea erikseen vai tuleeko automaattisesti kun haen kelasta kodinhoitotukea ja -lisää? Kiitoksia, jos joku viitsisi vastata =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
eli ei tarvitse kuin hakea Kelalta sitä kotihoidontukea, kuntalisäpäätös tulee siinä samassa. Muistan itsekin miettineeni tätä asiaa, kun aikoinaan tein hakemusta.