Lue keskustelun säännöt.
auttakaaa,mies töi perjantaina sellaisen kuntolaitteen kotiin,oli ostanut sen,mihin sen voisi laittaa...sisutusvinekkejäö
23.01.2006 |
makuuhuone on liian pieni jo muutenkin ja tuo late on sairaan suuri,ainasin 120 pitkä ja 1m leveä,...mihin se laitetaan jos ei paikkaa ole+??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla