Lue keskustelun säännöt.
G: Milloin olet itse oppinut kuivaksi? Vm?
Kommentit (2)
Vaipat jäi puoltoista vuotiaana.
(vai kuultaakohan aika äidin muistot?)
Tosin veljeni (-74) luopui vaipasta reilu 2vuotiaana. Kun toukokuussa täytti 2, niin samana kesänä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oma lapsi ei vieläkään yökuiva, vaikka jo 4-v. =(